مسجدجامعی در “طبقه حساس” با کمال تبریزی دیدار کرد

محمد سلطانی، دستیار تهیه‌کننده فیلم “طبقه حساس” به کارگردانی کمال تبریزی : آقای احمد مسجدجامعی در این بازدید به لزوم حمایت از تولید فیلم­‌های طنز فاخر با هدف ترویج نشاط و شادمانی در جامعه اشاره کرد. مسجدجامعی معتقد بود متاسفانه تولید آثار فرهنگی و هنری با مضمون طنز در کشور وضعیت خوبی ندارد و گویی همه به دیدن آثار جدی و حزن­‌آلود عادت کرده­‌ایم و در این میان فراموش کرده­‌ایم که شادی و خنده حق کودکان و نوجوانان و جوانان ما است.

 
وی افزود: رئیس شورای شهر تهران همچنین تاکید داشت اگر این نسل گوشه­‌گیر و محزون باشد، نمی­‌تواند برای آینده کشور توسعه­‌ای را رقم بزند. نسلی آینده­‌ساز خواهد بود که از ابتدا با دنیایی از امید و شادی و نشاط دمساز باشد. دین اسلام هم بر لزوم شادابی و پویایی جامعه تاکید دارد و این مساله را توصیه می­‌کند.

 
دستیار تهیه‌کننده پروژه “طبقه حساس” در پاسخ به اینکه آیا مسجدجامعی قول همکاری با پروژه‌های فرهنگی را نیز داده است؟ عنوان کرد: آقای مسجدجامعی اشاره کرد که در دوره جدید شورای شهر و مدیریت شهری، حمایت از آفرینش و عرضه انواع آثار فرهنگی و هنری به ویژه در موضوعات طنز، اجتماعی و فرهنگی که مورد نیاز شهروندان تهرانی است، بیش از پیش مورد توجه و در دستور کار قرار خواهد داشت، زیرا در سالیان اخیر مدیریت شهری بیشتر گرایش به سخت­‌افزارها داشته و تهران را از بعد کالبدی توسعه داده است، اکنون وقت آن رسیده است که توجه به محتوا و فرهنگ شهرنشینی نیز توام با توسعه سخت­‌افزاری مد نظر باشد.

 
به گزارش مهر، این عضو شورای شهر تهران همچنین با اشاره به سابقه درخشان کمال تبریزی در ساخت فیلم­‌های طنز موقعیت و ترکیب خوب عوامل، نسبت به استقبال خوب تماشاگران آتی این فیلم اظهار امیدواری کرد.

 
کمال تبریزی کارگردان فیلم “طبقه حساس” نیز در این بازدید ضمن تشکر از این عضو شورای شهر بابت حضور در پشت‌صحنه فیلم گفت: شورای شهر و شهرداری دوره قبل در بخش فرهنگ کارهای عمرانی خوبی صورت داده اما قطعاً برای تهران کافی نیست و می­‌بایست در ادامه راه و در کنار توسعه فضاهای فرهنگی نسبت به حمایت از تولید و عرضه آثار فرهنگی و هنری نیز توجه شود و قطعا سینماگران ایرانی در این راه آماده هرگونه کمکی خواهند بود.

 
فیلم “طبقه حساس” به كارگرداني كمال تبريزي و تهيه كنندگي جواد نوروزي با مشارکت شرکت پویامهر، به نويسندگي پيمان قاسم خاني و انتخاب بازيگر و بازيگرداني حبيب رضايي توليد مي­‌شود.

 
“طبقه حساس” بازگشت دوباره اين كارگردان تواناي كشور به سينما پس از چهار سال محسوب مي شود. وي آثاري همچون ليلي با من است، مارمولك، يك تكه نان، شيدا و مهر مادري را كارگرداني كرده است.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …