آغاز تغییر مدیران در سازمان سینمایی/ امینی و صادقی پست گرفتند

به گزارش ایرانگرد نیوز، آرش امینی فعال عرصه موسیقی و رهبر مهمان ارکستر سمفونی به عنوان مدیر کل حوزه ریاست و روابط بین‌الملل و محمد رسول صادقی به عنوان مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی حکم خود را از حجت الله ایوبی دریافت کردند.

 

آرش امینی   با تایید این خبر افزود: هنوز برای معرفی سخنگوی سازمان سینمایی اقدامی انجام نگرفته است اما با توجه به تقسیم‌بندی های اداری که معمولا در این بخش وجود دارد به احتمال فراوان محمد رسول صادقی به عنوان سخنگوی سازمان سینمایی هم انتخاب می شود.

 

براساس این گزارش مدیریت بخش موسیقی موسسه فرهنگی هنری اکو و رهبری ارکستر چندین مجموعه موسیقایی هم از جمله فعالیتهای امینی در حوزه فرهنگ و هنر بوده است. سعید رجبی فروتن پیش از این در سمت مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی امور بین الملل سازمان سینمایی فعالیت می‌کرد.

 

محمدرسول صادقی نیز از جمله فعالان حوزه مطبوعات و روابط عمومی است که علاوه بر حضور مستمر در حوزه مطبوعات تا کنون در سمت هایی چون مدیریت روابط عمومی تئاترشهر، مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، ریاست انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر، مدیر روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، مدیریت روابط عمومی چندین پروژه سینمایی، تلویزیونی و نمایشی و چندین جشنواره بین المللی تئاتر و سینمایی را به عهده داشته است.

 

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …