تیم راث در “کلیدهای خیابان”/ کریستوفر نولان پروژه محبوبش را واگذار کرد

به گزارش ایرانگرد نیوز به نقل از گاردین، “کلیدهای خیابان” که اقتباسی از رمان جنایی روت رندل است بر مبنای فیلمنامه‌ای از کریستوفر نولان و توسط یک کارگردان دیگر ساخته خواهد شد. این پروژه که بیش از 10 سال پیش توسط کریستوفر نولان رها شده بود، اکنون دوباره احیا شده است.

 

بنا بر گزارش‌ها، حال این فیلم جنایی توسط جولیوس سوچیک کارگردان اهل جمهوری چک ساخته می‌شود. جما آرترتون در این فیلم در مقابل تیم راث نقش‌آفرینی می‌کند.

 

“کلیدهای خیابان” بر اساس رمان سال 1996 روت رندل ساخته می‌شود که داستانش درباره زن جوانی است که دوستی‌اش را با فردی کم‌رنگ می‌کند و وارد محله‌ای در لندن می‌شود که همزمان در آن چندین قتل به وقوع می‌پیوندد.

 

در این فیلم  آرترتون 27 ساله نقش ماری جاگو را بازی می‌کند و راث نیز نقش دوست خشن او را ایفا می‌کند که بعد از اینکه متوجه می شود او به قربانیان سرطان خون، مغز استخوان اهدا کرده با او رفتاری خشونت‌آمیز در پیش می‌گیرد. مکس آیرونز نیز نقش لوک نش یکی از این قربانیان را ایفا می کند. فیلمبرداری این پروژه اوایل سال 2014 در منطقه ریجنتس پارک لندن آغاز می شود.

 

کرک دآمیکو تهیه‌کننده فیلم می‌گوید: فکر می کنیم تماشاگران از این اقتباس فوق العاده که از یک رمان جنایی محبوب آن هم توسط کریستوفر نولان و مایکل استوکس انجام شده، لذت خواهند برد.

 

نولان فیلمنامه را با مایکل استوکس نوشت و قصد داشت که آن را به دنباله فیلم سال 2002 خود یعنی “فراموشی” تبدیل کند. با این حال زمانی که نولان تصمیم گرفت فیلمبرداری “بتمن آغاز می‌کند” را شروع کند این پروژه به تعویق افتاد. سه‌گانه “بتمن” بسیار موفقیت‌آمیز بود و نولان را تبدیل به یکی از کارگردانان درجه یک هالیوود کرد.

 

پس از اکران “شوالیه تاریکی برمی‌خیزد” که آخرین فیلم اکران شده نولان بود، او در حال حاضر مشغول فیلمبرداری “میان ستاره ای” جدیدترین فیلمش است که با حضور گروه بزرگی از بازیگران معروف هالیوود مانند آن هاتاوی، جسیکا چستین، متیو مک کانهی، مایکل کین، وس بنتلی، توفر گریس، جان لیتگاو، کیسی افلک، الن بورستین و دیوید ایلوو بر پرده نقره ای می رود.

 

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …