صدای درون ذهن اما واتسون به گوش می‌رسد

به گزارش ایرانگرد نیوز به نقل از ورایتی، فیلمبرداری این فیلم به کارگردانی رانچسکا گرگورینی از ماه نوامبر در نیویورک آغاز می‌شود.

 

داستان این فیلم با اقتباس از رمان اما فارست درباره یک زن انگلیسی دوقطبی و یک روان شناس از خود گذشته ساخته می شود؛ روانشناسی  که سعی دارد جان خودش را نجات دهد و در همان حال جان این زن را نیز نجات می دهد. آلیسون اوون و مایکل بنارویا از کمپانی بنارویا پیکچرز کار تهیه کنندگی فیلم را بر عهده دارند.

 

رییس شرکت فیلم تراست آریل وینزیانو در فستیوال بین المللی فیلم تورنتو اعلام کرد اما واتسون برای این نقش انتخاب شده است. وینزیانو حقوق بین المللی فیلم را در اختیار و CAA کار فروش داخلی را در دست دارد.

 

واتسون بعد از کامل کردن مجموعه فیلم های “هری پاتر” در فیلم های دیگری مانند “حلقه بلینگ” و “این پایان است” ظاهر شد. این بازیگر 23 ساله در فیلم “نوح” ساخته جدید دارن آرنوفسکی در کنار راسل کرو، جنیفر کانلی و آنتونی هاپکینز بازی خواهد کرد.

 

در حالی که اوایل سال 2011 دیوید ییتس کارگردان “هری پاتر” قرار بود فیلم “صدای تو در ذهنم” را برای کمپانی لندنی روبی فیلمز کارگردانی کند، سرانجام فرانچسکا گرگورینی برای این کار انتخاب شد. استنلی توچی از مدتها پیش به عنوان یکی دیگر از بازیگران فیلم انتخاب شده بود.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …