تعدادی از سینماگران به دیدار ایوبی رفتند/ بازگشایی خانه سینما در روز سینما

حبیب کاووش سخنگوی شورای صنفی نمایش  در رابطه با جلسه امروز سه شنبه 19 شهریور ماه که طی آن تعدادی از اهالی سینما با حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی دیدار کردند، گفت: جلسه خوب و پرتفاهمی با رئیس سازمان سینمایی برگزار شد و ایوبی اشراف کامل به موضوع سینما داشت. او به عنوان رئیس سازمان سینمایی جهت گیری خاصی نسبت به سینما نداشته و با اشراف کامل و مهربانانه به سینما نگاه می کند.

 

وی ادامه داد: نظراتی که در این جلسه رد و بدل شد بسیار امیدوار کننده بود و راجع به تمامی موارد سینما صحبت شد.

 

کاووش گفت: مهمترین خبری که در این جلسه بیان شد بازگشایی خانه سینما در روز ملی سینما بود.

 

وی در پاسخ به این سوال که بازگشایی خانه سینما بیشتر به نفع کدام یک از دو طرف دعوا خواهد بود، بیان کرد: تمهیداتی که ایوبی در نظر گرفته بدون شک نارضایتی هیچ کدام از دو طرفین را دربرنخواهد داشت مگر اینکه یکی از دو طرفین توقعاتی خاص و نابجا داشته باشد.

 

، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چند روز پیش در گفتگویی اعلام کرد: سینماگران در روز ملی سینما (21 شهریور ماه) با یک خبر خوب روبرو خواهند شد. خیلی از فعالان سینمایی این گفته وزیر ارشاد را اینگونه تعبیر کردند که قرار است خانه سینما در آن روز بازگشایی شود.

 

در جلسه امروز رییس سازمان سینمایی با سینماگران نمایندگانی از اصناف خانه سینمای ایران و چند عضو اتحادیه تهیه کنندگان حضور داشتند.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …