معاون هنری پیگیر افزایش بودجه تئاتر است/ ارتباط اداره کل هنرهای نمایشی با مجلس

قادر آشنا  درباره نحوه ارتباط اداره‌ کل هنرهای نمایشی با مجلس شورای اسلامی برای توجه هر چه بیشتر نمایندگان ملت به تئاتر گفت: ما ارتباط مناسبی با مجلس شورای اسلامی داریم و با معاونت امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین مجلس شورای اسلامی در ارتباط هستیم.
وی ادامه داد: ما در زمینه‌های مختلف نظیر افزایش بودجه تئاتر، همکاری برای دیدن نمایش‌ها در استان‌های مربوط به هر کدام از نمایندگان مجلس، حمایت از استان‌های مختلف و اموری از این دست با نمایندگان مردم در خانه ملت گفتگو می‌کنیم.
آشنا درباره ایجاد بخشی مجزا در اداره‌کل هنرهای نمایشی برای ارتباط با مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر بخشی مجزا برای این امر در اداره‌کل هنرهای نمایشی وجود ندارد و ارتباط لازم توسط بنده برقرار می‌شود. باید ببنیم که روند چگونه خواهد بود و آیا نیاز به چنین بخشی احساس خواهد شد یا نه.
مدیرکل هنرهای نمایشی درباره احتمال افزایش بودجه تئاتر یادآور شد: تلاش ما این است که بودجه تئاتر افزایش پیدا کند. آقای علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیر افزایش بودجه معاونت هنری و تئاتر است که امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …