نقاش جوان طبیعت و حیوانات را روی بوم جان بخشید

به گزارش ایرانگرد نیوز، آرش گلزاری هنرمند نقاش آثار خود را که بیشتر آنها را به سبک رئال و با الهام از طبیعت کشیده است، در فرهنگسرای سرو به نمایش خواهد گذاشت.

 

این نقاش  در مورد سابقه کاری خود توضیح داد: من متولد سال 1362 در تهران هستم و در رشته مهندسی صنایع غذایی فارغ‌التحصیل شدم ولی علاقه بسیاری به نقاشی داشته و دارم به همین خاطر به این حرفه روی آوردم.

 

وی با ذکر این جمله که از سال 1381 همزمان با ورود به دانشگاه به صورت حرفه‌ای کار نقاشی را آغاز کرده‌، در مورد فرآیندی که برای آموزش هنر پشت سر گذاشته است، بیان کرد: نقاشی را نزد پدرم که از شاگردان استاد وارطانیان که ایشان نیز از شاگردان استاد کمال‌الملک بودند، آموختم.

 

 

گلزاری از علاقه وافر خود به رئالیسم صحبت کرد و گفت: علاقه من در نقاشی به سبک رئال است و علاقه ویژه‌ای به نقاشی از حیات‌وحش و طبیعت دارم. بیش از 40 نمایشگاه در سابقه هنری خودم دارم. اولین نمایشگاه انفرادی من در دانشگاه شهررضا بود و در همان سال در مسابقات دانشجویان اصفهان نفر اول شدم.

 

وی افزود: همچنین در سال گذشته که به عنوان سرباز معلم خدمت می‌کردم نمایشگاهی از چهره شهدا برگزار کردم که به خاطر آن مورد تشویق قرار گرفتم. همچنین در موزه دکتر حسابی و موزه  ثقلین آثار نقاشی من موجود است.

 

 

این نقاش جوان در مورد نمایشگاه جدیدش در نگارخانه سرو توضیح داد:‌ در این نمایشگاه 35 اثر جدیدم از حیات وحش به نمایش گذاشته خواهد شد که از 23 شهریور ماه به مدت یک هفته روی دیوارهای این نگارخانه خواهد بود.

 

 

افتتاحیه نمایشگاه نقاشی‌های گلزاری از ساعت 16 روز اول (23 شهریور) نمایشگاه خواهد بود. نگارخانه سرو در خیابان ولی‌عصر (عج)، بالاتر از پارک ساعی، کوچه ساعی، فرهنگسرای سرو نگارخانه سرو قرار دارد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …