“روانی آمریکایی” به دنیای سریال پا می گذارد

به گزارش ایرانگرد نیوز به نقل از د رپ، استفن جاوورسکی قرار است به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده مجموعه “روانی آمرکایی” را بنویسد و بسازد.

 

با وجود این که در سال 2002 با ساخت فیلمی با نام “روانی آمریکایی 2: همه دختران آمریکایی” به نوعی نسخه اولیه فیلم “روانی آمریکایی” ادامه پیدا کرد اما به نظر می رسد شبکه اف ایکس قصد دارد فیلم اصلی را در این سریال بازسازی کند و کاری به “روانی آمریکایی 2” ندارد.

 

این مجموعه با هدف بازگردندان مخاطب به فیلمی که کریستین بیل در آن نقش‌آفرینی کرده بود ساخته می شود و با آن پاتریک بیتمن به زمان امروز پا می گذارد.

 

فیلم اصلی در دهه 80 می‌گذشت و مجموعه جدید قصد دارد این داستان را در زمان حال روایت کند. شخصیت اصلی این فیلم یک قاتل سریالی است.

 

فیلم “روانی آمریکایی” به کارگردانی مری هرون در 101 دقيقه ساخته شده بود و ويلم دافو، جارد لتو، جاش لوکاس، سامانتا ماتيس به، مت راس، ريس ويدرسپون، کلوئه سوينيي در کنار کریستین بیل بازی کرده بودند.

 

این فیلم با اقتباس از کتاب بت فستون الیس ساخته شد. این رمان سال 1991 منتشر شد و از زاویه اول شخص به بیان تفکرات پاتریک بیتمن تاجری از منهتن پرداخت.  فیلم این رمان در سال 2000 اکران شد که کریستین بیل در آن در نقش این قاتل سریالی ظاهر شد بود. منتقدان این فیلم را با عنوان اثری پست مدرن تحسین کردند.  در سال 2008 نیز نسخه موزیکال آن در  برادوی به صحنه رفت و اوایل امسال نیز اعلام شد لندن در ماه دسامبر شاهد اجرای نمایشی از این اثر بر صحنه تئاتر خواهد بود.

 

کریستین بیل که در نقش اصلی این فیلم ظاهر شده بود گلدن گلوب ۲۰۱۱ را برای بازی در فیلم “مشت‌زن” دریافت کرده است.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …