“بیوه‌های غمگین سالار جنگ” 10 آذر به تئاترشهر می‌‌آید


به گزارش خبرنگار مهر، نمایش “بیوه‌های غمگین سالار جنگ” به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور و نوشته محمدامیر یاراحمدی قرار است از 10 آذرماه در تالار چهارسو تئاترشهر روی صحنه برود.


این اثر نمایشی قصه طمع سه بیوه (هوو) است که بر سر ارث و میراث اموال همسر خود جدال می‌کنند و در نهایت تصمیمی نابخردانه می‌گیرند و…


“بیوه های غمگین سالار جنگ” پیش از این در جشنواره سی و یکم تئاتر فجر و در جشنواره تئاتر دانشگاهی در بخش رادیو تئاتر اجرا و همچنین در فستیوال نمایشنامه خوانی برج میلاد نیز خوانش شده است. گلاب آدینه، مهسا مهجور، نورا هاشمی، حمیده مستعان، حمید رحیمی، محمد صدیقی‌مهر، مهدی بیاتی و محمدرضا انتظامی در این نمایش بازی دارند.


دیگر عوامل نمایش عبارتند از طراح صحنه و نور:‌ جلال تهرانی، طراح لباس: پریدخت عابدین‌نژاد، طراح صدا: مجید غلامعلی‌نژاد، آهنگساز: آرش عزیزی، طراح پوستر و بورشور: مرتضی میرمنتظمی، طراح آکسسوار: سعید حسنلو، گریم: احمد نگهبان.


گلاب آدینه در حال حاضر مشغول بازی در نمایش “سیندرلا” به کارگردانی جلال تهرانی است که در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود. حسین‌پور مدتی قبل نمایش “سرآشپز پیشنهاد می کند” را که برداشتی کمدی از داستان ضحاک ماردوش بود در تماشاخانه سنگلج روی صحنه برده است.


 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …