مدیرعامل فارابی به دیدار بزرگان سینما رفت/ تامین هزینه سفر به مشهد


به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل فارابی همراه با جعفر گودرزی مشاور اجرایی و مدیر روابط عمومی این بنیاد به مناسب روز ملی سینما به خانه بزرگانی همچون محمدعلی کشاورز، محمدرضا شرف ‌الدین، اصغر شاهوردی، فرید کشن فلاح و شهلا ریاحی رفتند و با اهدای لوح یادبود و هدیه به عیادت از این عزیزان که در بستر بیماری هستند، رفتند و با تبریک روز ملی سینما به تجلیل از این سرمایه های راستین هنر این مرز و بوم پرداختند.


همچنین به مناسبت تقارن با ایام میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) تمام هزینه های یک سفر زیارتی مشهد مقدس به همراه یک نفر نیز از سوی بنیاد سینمایی فارابی به این پیشکسوتان سینمای ایران اهدا شد. در این دیدارها مهدی احمدی تهیه کننده سینمای ایران نیز حضور داشت.


در لوح یادبود تقدیم شده به این مناسبت چنین آمده است: هنرمند گران‌سنگ، سینمای ایران بی شک وام دار حضور دل انگیز و ماندگار شما عزیز گرانقدر است و درخشش خورشید هنر شما، بالندگی و پویایی هنر این مرز و بوم را تضمین کرده است.


به یمن روز ملی سینما و به پاس‌داشت فعالیت هنری مستمر و موثر حضرتعالی به عنوان یکی از بزرگان عرصه هنر، به نمایندگی از خانواده شریف و نجیب سینمای ایران سپاس خود را تقدیم می‌داریم. امید که سرزمین هنرپرور ایران سالیان سال از برکت حضور پرمهر شما بهره مند باشد.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …