بن افلک روی صندلی کارگردانی یک درام جنایی

به گزارش ایرانگرد نیوز به نقل از هالیوود ریپورتر، این شبکه تلویزیونی پرمخاطب آمریکایی سفارش ساخت یک درام جنایی با عنوان “مرد متوسط” را به بن افلک داد. این درام بر مبنای داستانی از گلن گوردون کارون که فیلمنامه اش هم توسط خود او نوشته شده است، ساخته می شود.

 

داستان “مرد متوسط” در دهه 60 میلادی می گذرد و رابطه خاص بین رودی مک آتر یک افسر اف.بی.آی را با مافیای ایتالیایی-آمریکایی بیان می کند. این فیلم یکی از داستان های جنایی بوستونی است که یک گانگستر ایرلندی به نام میکی فلود هم در آن جایگاه خاصی دارد.

 

افلک که ماه پیش به عنوان بازیگر نقش بتمن برای کمپانی برادران وارنر انتخاب شد، قرار است با چی کارتر که تهیه کننده دیگر فیلم های افلک مثل “آرگو”، “شهر” و “بچه ربوده شده” بود، یک قسمت آزمایشی از این مجموعه را بسازد. تهیه این مجموعه برای اوایل سال 2014 برنامه ریزی شده است.

 

این فیلم محصول مشترکی از کمپانی فاکس و کمپانی “پرل استریت فیلمز” خواهد بود که متعلق به بن افلک و مت دیمون است.

 

این دومین مجموعه آزمایشی است که فاکس سفارش ساختش را برای سال 2014 می دهد و پیش از این سفارش ساخت یک قسمت از یک مجموعه کمدی به تینا فی داده شده بود.

 

بن افلک که برای “آرگو” برنده اسکار شد، یک جایزه اسکار دیگر نیز از قبل در کارنامه اش داشت. او اولین تجربه کارگردانی اش را با “بچه ربوده شده” در سال 2007 به ثبت رساند و در نوشتن فیلمنامه‌اش هم مشارکت داشت.

 

انتخاب افلک برای بازی در نقش بتمن گرچه با انتقادهای زیادی روبه رو شد اما کمپانی برادران وانر از انتخابش دفاع کرد و گفت همه جور حمایتی برای بازی او در این نقش انجام می دهد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …