همایش تئاتر سوره ماه به یزد رسید


به گزارش خبرگزاری مهر، همایش منطقه ای بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه شنبه 23 شهریور در دومین ایستگاه خود در شهر یزد با حضور علی قربانی مدیر مركز محافل و جشنواره های حوزه هنری، ناصر امامی میبدی سرپرست حوزه هنری یزد، بهرام عبدالحسینی مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، جواد روشن، مهرداد رایانی مخصوص، كوروش سلیمانی و هنرمندان شركت كننده و همچنین علاقه مندان تئاتر در تالار هنر یزد آغاز به كار كرد.


اولین روز این همایش با افتتاح نمایشگاه عكس های منتخب اولین جشنواره عكس استان یزد آغاز شد. همچنین نمایش “خرمگس و شهردار “به نویسندگی و كارگردانی حسین آقایی میبدی ساعت 18 در تالار هنر روی صحنه رفت. نمایش”سایه های خاكستری”به نویسندگی و كارگردانی سعید شهریار نیز ساعت 20 در سالن شرف الدین علی یزدی اجرا شد.


در دومین روز همایش نیز از ساعت 10:30 امروز یکشنبه نمایش “خط سرخ” به نویسندگی حمیدرضا نعیمی و كارگردانی علی رحیمی از هرمزگان در سالن شرف الدین علی یزدی به صحنه رفت. همچنین نمایش”خون چكه” به نویسندگی و كارگردانی احسان جانمی از اصفهان از ساعت 18 در تالار هنر اجرا می شود.


در آخرین اجرای روز دوم نیز نمایش “حقیقتی درباره مریم” به نویسندگی محمد مهدی شهرتی و كارگردانی پرویز باقری در پلاتو تالار هنر اجرا می شود.




 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …