اجرای آهنگ‌های معروف ایرانی توسط کودکان خردسال


به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی مصطفوی سرپرست گروه خردسال “نهال سرو” با علام این خبر گفت: گروه “نهال سرو” به عنوان كوچکترین گروه سنی موسیقی ایران با میانگین سنی 10 سال، در این كنسرت سعی دارد برای اولین بار قطعاتی از موسیقی دستگاهی ایران را كه به لحاظ كیفیت و شهرت به گوش اهل موسیقی آشنا است، اجرا كند. از این رو مهدی محمدی كه به عنوان خواننده مهمان گروه را همراهی می كند به اجرای قطعاتی از اساتید یاد شده در دستگاه شور و دشتی خواهد پرداخت.


سرپرست گروه خردسال “نهال سرو” درباره اعضای گروه گفت: كیان اسلام‌زاده، باربد مهربد، دانیال خاتون‌آبادی، مارال مجدپور و مبین مصباح به عنوان نوازندگان تار، متین مصباح سه‌تار، كوروش كمیلی‌زاده سنتور، تارا رضایی قانون، نگین محمدی كمانچه، دانیال نوری‌مقدم، حسام بنی‌هاشمی و ماهک حسینی به عنوان نوازنده سازهای كوبه‌ای از هنرمندان خردسالی هستند كه به هنرنمایی در این كنسرت خواهند پرداخت.


مصطفوی درباره سابقه كاری گروه خردسال “نهال سرو” گفت: این گروه زیر مجموعه‌ای از گروه “سرو آزاد” است كه در سال‌های اخیر با آهنگسازی و سرپرستی اینجانب در عرصه موسیقی دستگاهی در كشور فعالیت كرده و در حال حاضر هم از حضور مجید درخشانی و خوانندگی وحید تاج بهره می‌گیرد.


وی ادامه داد: گروه “نهال سرو” از ابتدای تشكیل تاكنون در جشنواره شمسه سال 91، اجرای موسیقی در هفته جهانی تئاتر و در چندین برنامه مختلف دیگر اجرای موسیقی داشته است.


گروه موسیقی “نهال سرو” روز پنج شنبه 28 شهریورماه ساعت 20 در تالار سوره حوزه هنری اجرای برنامه خواهد كرد.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …