تابلو معراج استاد فرشچیان رونمایی می شود

مسوول موزه استاد فرشچیان گفت: جدیدترین اثر استاد فرشچیان با نام “معراج” سه شنبه جاری برابر با 26 شهریور ماه در مراسمی با حضور محمدعلی نجفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رونمایی می شود.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معصومه مبینی ضمن اعلام این خبر افزود: این اثر با موضوع معراج حضرت پیامبر(ص) به عنوان جدیدترین تابلوی استاد فرشچیان سه شنبه هفته جاری رونمایی می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استاد برای خلق این اثر حدود 2 سال زمان صرف کرده اند، تصریح کرد: مراحل پایانی تابلو معراج هفته گذشته به اتمام رسیده و این تابلو همانند سایر آثار استاد به موزه آستان قدس رضوی اهدا شده است.

مسوول موزه استاد فرشچیان اظهار داشت: تابلو معراج به مدت 2 سال در این موزه در معرض دید علاقه مندان خواهد بود و پس از آن به موزه آستان قدس رضوی منتقل خواهد شد.

مبینی در پایان گفت: مراسم رونمایی از آخرین اثر استاد فرشچیان ساعت 14 روز سه شنبه هفته جاری در موزه این استاد واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد و با حضور ایشان و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر برگزار خواهد شد.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …