سنتورنوازان مهمان روز سوم جشنواره موسیقی جوان شدند

به گزارش ایرانگرد نیوز، یکشنبه 24 شهریور و در مرحله پایانی هفتمین جشنواره موسیقی جوان هنرمندان در گروه‌های سنی مختلف در دو شاخه نوازندگی سنتور و نوازندگی سه تار آثار خود را در حضور هیات داوران جشنواره متشکل از حسین علیزاده، داریوش طلایی، شهرام ناظری، رامبد صدیف، داریوش طلایی و مجید کیانی اجرا کردند.

 

نوازندگان سنتور در سه گروه سنی شاخه سنتورنوازی از ساعت 9 صبح رقابت خود را در تالار رودکی آغاز کردند. در گروه سنی الف این بخش 8 نفر به مرحله پایانی راه یافته بودند که به ترتیب نیکا جمشیدی، سارا چشم خاوری، امیرعلی خلیلی تهرانی، سیده مهسا سید خاوری لنگرودی، ابراهیم رضا نور، امین صفایی نیک، کاوان کریمی و رومینا ماهر برنامه های خود را با اجرای بخش هایی از ردیف دستگاهی موسیقی ایرانی به قضاوت گذاشتند.

 

در رده سنی ب شاخه سنتورنوازی نیز به ترتیب علی‌رضا حاجی علی شیری، ایمان خورشیدی، پگاه زهدی مطلب پور، ماه نوش صالحی، محمد صانعی مقدم، ابوالفضل صفری بازرگانی، علی عابدین، پارسا فردوسی، نازنین مهرجو و محمد نادری به صحنه رفتند.

 

در بخش بعدی این اجراها که با استقبال علاقمندان از ساعت 14 آغاز شد نیز شرکت‌کنندگان رده سنی شاخه سنتورنوازی به رقابت پرداختند، محمد حسین ابوفاضلی، الهام بیگلری، سینا جعفری کیا، پونه زارعی سفید دشتی، بهنام شمسی قینرجه، وصال صالحیان، کژوان ضیاء الدینی، فاطمه نیکوزاد و سید حمید فروزان ابراهیمی هنرمندانی بودند که در این بخش برنامه خود را اجرا کردند.

 

در بخش پایانی اجراهای روز سوم جشنواره موسیقی جوان نیز 8 نوازنده رده سنی الف شاخه سه تار نوازی به روی صحنه رفتند که طی آن مهدی آریایی، بهراد بنایی، شیما سادات حسینی، وحید فیض آبادی، امیرحسین قنبری، همایون محمدی، ناصر یعقوبی و محمد امین ملایی به اجرای مطالب معین شده از سوی هیئت داوران جشنواره پرداختند.

 

هفتمین جشنواره موسیقی جوان که از 22 شهریور با حضور 149 نوازنده و خواننده در تالار رودکی آغاز شده تا 25 شهریور ادامه خواهد داشت. مراسم اختتامیه این جشنواره نیز چهارشنبه 27 شهریور در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

 

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …