رمضان 93 منتظر سریال ماورایی باشید/ پخش پاییزی “سرزمین کهن”

به گزارش ایرانگرد نیوز ر، نشست خبری تشریح برنامه‌های نیمه دوم سال شبکه سه با حضور مجید زین‌العابدین مدیر شبکه، رضا نیک‌اندیش مدیر تامین برنامه، محمدرضا شریفی مدیر گروه تفریحات و سرگرمی و تله فیلم ها و فضل الله شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه سه امروز دوشنبه 25 شهریور ماه در ساختمان این شبکه برگزار شد.

 

زین العابدین در این نشست درباره تازه‌ترین تولیدات گروه فیلم و سریال شبکه سه توضیح داد: پخش سریال “شب شیشه ای” به کارگردانی مسعود رشیدی از هفته آینده آغاز می شود و بعد از آن “پژمان” در 26 قسمت روی آنتن می رود.

 

به گفته وی، برای محرم سریالی با عنوان “خرده ستمگران” به کارگردانی مسعود شاه محمدی در 10 قسمت تولید شده است. “آوای باران” به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده نیز سریال دیگری است که در حال تولید است. “هفت سنگ” اثر شیرینی به کارگردانی علیرضا بذرافشان است که مجید مولایی آن را تهیه می کند. “ستایش” نیز در چهل قسمت آماده پخش می‌شود.

 

وی افزود: فاز یک و دو “سرزمین کهن” پروژه الف ویژه ساخته کمال تبریزی نیز طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از آبان ماه در چهل قسمت روی آنتن می رود. همچنین برای ماه مبارک رمضان سال آینده نیز به جمع بندی رسیده ایم و “احضار” نوشته علیرضا افخمی با تمی ماورایی به بررسی وسوسه های شیطانی می پردازد. تهیه‌کنندگی این کار با داوود هاشمی است و کارگردانی را احتمالا خود افخمی بر عهده خواهد داشت.

 

این مدیر رسانه‌ای تاکید کرد: از طرفی با سروش صحت برای سریال بعدی اش به توافق اولیه رسیده ایم و “شمعدانی” نوشته صحت به تهیه‌کنندگی محسن چگینی برای پخش آماده خواهد شد.

 

مدیر شبکه سه از تولید یک برنامه جدید در حوزه ورزش خبر داد و گفت: این برنامه مبتنی بر نیازهای حوزه ورزش کشور با هدف تحلیل مسائل کلان ورزش تولید خواهد شد و چالش ها و آسیب های مباحث مدیریتی را با اجرای جواد خیابانی به صورت زنده مورد توجه قرار می دهد.

 

وی در این باره که اجراهای جواد خیابانی معمولا دچار حاشیه می شود، تصریح کرد: ما به همه همکاران خود به چشم ثروت ها و سرمایه های هنری سازمان نگاه می کنیم.

 

زین العابدین در ادامه از برنامه دیگر گروه ورزش که تازگی طراحی کرده نام برد و درباره آن توضیح داد: “آی گزارشگر” در قالب ساختار تلویزیونی مسابقه پیش بینی شده و در آن شرکت کنندگان یک مسابقه فوتبال را گزارش می کنند. تاکنون 20 هزار نفر برای شرکت در مسابقه ثبت نام کرده اند که تصور می کنم پرتعدادترین شرکت کننده در تاریخ مسابقات تلویزیون باشند.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …