“شهر موشها” به روایت بچه‌ها/ ایده بدهید از موش‌ها جایزه بگیرید


به گزارش خبرنگار مهر، در فراخوان شرکت در مسابقه که با جمله “شما دعوت هستید به شرکت در یک مسابقه” آغاز شده، آمده است: به نظر شما “شهر موشها” چه تغییراتی کرده است؟ شخصیت هایش چه می کنند؟ این شهر چه شکلی شده است؟ یا شما چه فکر می کنید؟ دست به قلم شوید و ایده خود را برای ما بنویسید و در مسابقه “شهر موشها به روایت شما” شرکت کنید.


داستان، نمایشنامه، فیلمنامه، طرح فیلم، شعر و ترانه بخش هایی هستند که علاقه مندان شرکت در این مسابقه می توانند تا 20 بهمن بر اساس آن آثار خود را در اختیار دفتر تولید این فیلم بگذارند. این در حالی است که داوری آثار ارسالی در دو گروه کودک و نوجوان و بزرگسالان انجام می شود.


اهدای مبلغ های 3، 2 و یک میلیون تومانی، تندیس شهر موشها، لوح تقدیر و “جوایز غافلگیر کننده” به نفرات اول تا سوم به همراه جایزه ویژه هیات داوران به مبلغ 2 میلیون تومان و همچنین اهدای لوح تقدیر و جوایز غافلگیر کننده به نفرات چهارم تا بیستم از جمله هدایایی است که در این فراخوان برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است. نتایج مسابقه و اهدای جوایز با حضور برگزیدگان همزمان با اکران فیلم انجام خواهد شد.


فیلمنامه “شهر موشها” نوشته شده و فیلم در حال ساخت است. ممکن است بعضی از آثار به فیلمنامه اصلی شباهت داشته باشد بنابراین ملاک این مسابقه حدس زدن قصه فیلم اصلی نیست.


داستان ها نباید بیش از 3 هزار کلمه باشد، نمایشنامه و فیلمنامه می تواند برای آیتم کوتاه تلویزیونی، فیلم کوتاه،  فیلم بلند سینمایی و یا اجرای صحنه ای و رادیویی نوشته شود، انتخاب قالب برای شعر و ترانه آزاد است و شرکت کنندگان می توانند تا سه قطعه اثر ارسال کنند. متقاضیان می توانند در یک بخش یا هر سه بخش حضور داشته باشند.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …