عکاس جنگ از بیمارستان مرخص شد

به گزارش ایرانگرد نیوز، محمد نوروزی، عکاس انقلاب و دفاع مقدس و بازنشسته روزنامه کیهان چند هفته پیش به خاطر دردی که در سر خود احساس می‌کرد در بیمارستان خاتم‌الانبیاء بستری شد که با انجام آزمایشات مختلف مشخص شد که وی در مخچه‌اش “کیست” دارد.

 

این هنرمند بعد دو هفته جدال با مریضی، جراحی سختی را از سر گذراند و این عمل موفقیت‌آمیز بود.

 

نوروزی که صبح امروز، چهارشنبه 27 شهریور از بیمارستان مرخص شده است در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت عمومی خود توضیح داد: از خدا سپاسگزارم که وضعیت عمومیم بهتر شده است و به خانه آمدم.

 

وی افزود: خدا را شکر جراحی که روی سرم انجام شد موفقیت‌آمیز بود و دکترم نیز از این عمل راضی بود. اکنون وضعیت عمومی بدنم خوب است و به ثبات رسیده است به همین خاطر صبح امروز از بیمارستان مرخص شدم.

 

محمد نوروزی متولد 1344 است که از سال 1358 عکاسی را شروع کرد و یک سال بعد به سمت عکاسی مطبوعاتی کشیده شد. از سال 1360 با سازمان تبلیغات اسلامی همکاری کرد و سال 62 به استخدام روزنامه کیهان درآمد. در نمایشگاه‌های گروهی و مسابقات مختلفی حضور داشته و دیپلم افتخار و جایزه ویژه یونسکو را نیز در ژاپن به دست آورده است. او بعد از عملیات رمضان در شلمچه مجروح شد و در سن 28 سالگی به عنوان جوانترین عکاس از روزنامه کیهان بازنشسته شد. او در حال حاضر عکاس فرهنگستان هنر است.

 

محمد نوروزی بازنشسته روزنامه کیهان است که سالهاست به صورت پروژه‌ای در فرهنگستان هنر عکاسی می‌کند و به لحاظ محدودیت‌های قانونی تاکنون به استخدام این مجموعه درنیامده و کارمند فرهنگستان محسوب نمی‌‌شود اما ریاست فرهنگستان هنر برای پرداخت بخشی از هزینه‌های این عکاس در حد و اندازه توان این مجموعه اعلام آمادگی کرده بود ولی با توجه به اعلام حمایت سایر نهادها از محمد نوروزی، این اقدام از سوی فرهنگستان هنر کماکان در اندازه امکانات این مجموعه صورت خواهد گرفت.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …