مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مشخص شد

به گزارش ایرانگرد نیوز، در متن حکم سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد آمده است: نظر به سوابق ارزشمندتان در مدیریت فرهنگی و امور سینمایی مطابق با مصوبه 25/6/92 هیات امناء به موجب این حکم به سمت مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی منصوب می شوید.

 
امیدوارم با به کارگیری نیروهای کارآمد، متخصص و همکاری با طیف‌های گوناگون اهالی سینما زمینه‌های پویایی، نشاط و اعتلای این مرکز فراهم نموده و گام‌های بلندی در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای جوان و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی بردارید. موفقیت روز افزونتان را در انجام این مسئولیت مهم از خداوند متعال خواهانم.

 
سیدمحمدمهدی طباطبایی نژاد متولد 1349 در شهر تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته برنامه ریزی از دانشگاه تبریز است. در سوابق فرهنگی و اجرایی وی مواردی چون مدیر طرح و برنامه شبکه اول سیما (سال های 79 تا 86)، مدیر گروه فرهنگ و تاریخ و هنر شبکه اول سیما(سالهای 83 تا86)، معاون فرهنگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، تهیه کنندگی مجموعه مستند “آخرین پرواز” شبکه پنجم سیما (1386)، تهیه کنندگی مستند سینمایی “حقیقت گمشده” برای مرکز سیما فیلم (1386)، نویسنده، محقق و مجری مجموعه‌های تلویزیونی “خیمه خورشید”، “آل یاسین”، “تنفس صبح عمیق” و…، عضو شورای پروانه ساخت اداره کل نظارت و ارزشیابی، عضو شورای فیلمنامه و برآورد موسسه رسانه های تصویری، عضو هیات داوران جشنواره شهید آوینی و تدریس در دانشگاه پیام نور دیده می شود.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …