فخیم زاده بازیگر افخمی شد/ آخرین خبرها از “آذر، شهدخت، پرويز و ديگران”

به گزارش ایرانگرد نیوز، تا کنون حضور مرجان شیرمحمدی، گوهر خیراندیش، علیرضا خمسه، امیرعلی دانایی به عنوان بازیگران این فیلم قطعی شده است همچنین به تازگی مهدی فخیم زاده و رامبد جوان به گروه بازیگران پیوسته‌اند.

 
این فیلم یک هفته دیگر در تهران کلید می خورد و عمده فیلمبرداری آن در تهران و حوالی دماوند است. “آذر، شهدخت، پرويز و ديگران” برای حضور در جشنواره فجر آماده نمایش خواهد شد. این فیلم تولید مشترک بشرا فیلم و بهروز افخمی است.

 
فيلمنامه “آذر، شهدخت، پرويز و ديگران” را مرجان شير محمدي نوشته که پيش از اين نگارش رماني به همين نام را بر عهده داشته و همزمان با نمايشگاه کتاب امسال منتشر شده است. اين فيلم قصه اي اجتماعي بر اساس روابط آدم ها دارد و جديدترين فعاليت بهروز افخمي بعد از “سن پطرزبورگ” است. اين کارگردان البته دو سال قبل فيلمي با عنوان “صداي تيره” را در کانادا ساخت که در بخش بين الملل جشنواره فجر به نمايش درآمد.

 
فخیم زاده نویسنده و کارگردان سینما عمدتا در آثاری که خود ساخت آنها را برعهده دارد مقابل دوربین قرار می گیرد. “آذر، شهدخت، پرويز و ديگران” از معدود فیلم هایی است که فخیم زاده مقابل دوربین یک کارگردان دیگر بازی می‌کند.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …