چالش های سرباز و فرمانده در “من خیال تو نیستم”/ مجری تلویزیون تئاتری شد

مهدی فریضه یکی از بازیگران “من خیال تو نیستم” درباره حضورش در این نمایش گفت: نمایش “من خیال تو نیستم” نوشته و کارگردانی حمید شریف‌زاده قرار است در قالب جشنواره تئاتر مقاومت روی صحنه برود که جواد یحیوی، نازنین فراهانی، بهار ارجمند، نسرین نصرتی و من بازیگران این نمایش هستیم.

 
وی افزود: در این نمایش نقش یکی از رزمنده‌های جنگ تحمیلی به نام محمدجواد را ایفا می کنم که همراه با فرمانده‌اش حاج رضا قرار است برای شناسایی اطلاعات عملیات یک شب را در کنار هم باشند.

 

 
وی افزود: این کاراکتر، یک جوان جنوب شهری است که ابتدا نمی داند که حاج رضا فرمانده اش است چون فرمانده که نقشش را جواد یحیوی بر عهده دارد برای شناخت بیشتر جوان ابتدا خودش را به او معرفی نمی کند. در این نمایش ما شاهد شکست های زمانی و روایت زندگی این دو رزمنده در مقاطع مختلف هستیم.

 
به گفته وی، بهار ارجمند در نقش محبوبه نامزد محمدجواد ایفای نقش می کند. نازنین فراهانی و نسرین نصرتی نیز در نقش همسر و دختر حاج رضا در نمایش حضور دارند که البته حضور آنها در نمایش بیست سال بعد از شب عملیات روایت می شود.

 

 
بازیگر نمایش”سرآشپز پیشنهاد می کند” یادآور شد: نقشم در این نمایش را بسیار دوست دارم چون دیالوگ‌های جذاب و شخصیت‌پردازی قوی دارد. امیدوارم شرایط برای اجرای عمومی اثر فراهم شود. در صورت برگزیده شدن این نمایش در جشنواره تئاتر مقاومت به آن اجرای عمومی تعلق می گیرد.

 
این نمایش درباره دو رزمنده است که برای شناسایی، بین مرز ایران و عراق گیر می کنند و دچار چالش هایی می شوند. “من خیال تو نیستم” پنجشنبه 4 مهرماه در دو نوبت 18 و 20:15 دقیقه در تالار چهارسو و در قالب جشنواره تئاتر مقاومت روی صحنه می رود.

 

 
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از آهنگساز: بهنام رحیمی، طراح صحنه و نور: احمدرضا آخوندزاده، حمید شریف زاده، طراح لباس: مهتاب کرکوندی، طراح گریم: یوحنا حکیمی، طراح پوستر و بروشور: احمدرضا آخوندزاده.

 
نازنین فراهانی بازیگر سینما و تلویزیون است که با فیلم هایی چون “زیر پوست شهر”، “از کنار هم می گذریم”،” نیمه پنهان”، ” تهران ساعت 7 صبح”، “خانه پدری ” و مجموعه های تلویزیونی “داستان یک شهر”، “بشارت منجی” و… شناخته می شود. این اولین تجربه تئاتری فراهانی در حوزه تئاتر به حساب می آید.

 
جواد یحیوی مجری سابق صدا و سیما است. وی مدتی قبل با نمایش “گاهی یه تلفن به خودت بزن” به کارگردانی شهره سلطانی در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفته بود.

 
 
 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …