عرب نیا “رنگ شک” را 15 مهر کلید می زند

به گزارش ایرانگرد نیوز، بهروز خوش‌رزم تهیه‌کننده این سریال با اعلام این خبر افزود: فریبرز عرب نیا، شاهرخ فروتنیان، صالح میرزا آقایی، شهرزاد کمال زاده، امیر مولوی، معصومه آقاجانی، حمیدرضا هدایتی، رضا نوری و محمدرضا شیرخانلو بازیگرانی هستند که تاکنون با این پروژه قرارداد بسته‌اند. همچنین یکی از نقش‌های اصلی ما باقی مانده است که با بازیگر مربطه مشغول مذاکره هستیم که به محض قطعی شدن اعلام خواهد شد.

 
وی تصریح کرد: منزل پدر رویا، ستاد مبارزه با مواد مخدر، حفاظت، اطلاعات نیروی انتظامی و متروی تهران از جمله لوکیشن‌های این کار است. تصویربرداری تماما در تهران انجام می‌شود و امکان این وجود دارد که برای ضبط برخی از صحنه‌ها به منطقه لواسانات برویم.

 
خوش رزم همچنین فهرست برخی از عوامل پشت دوربین را که حضورشان در این پروزه قطعی شده است را به این شرح اعلام کرد: مدیر تصویربرداری ما حسن اسدی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز اکبر نصیری، دستیار دوم کارگردان ارسطو خوش رزم، مدیر تولید مهدی بدرلو ، طراح گریم محسن موسوی، اجرای گریم آفرین صادقی، پژمان بنفشه خواه، مدیر تدارکات پرویز کاظم لو و عکاس مسعود پاکدل است.

 
فیلمنامه این اثر را عرب نیا نوشته و داستان یک افسر نیروی انتظامی را روایت می‌کند که ماموریت می‌یابد تا وارد یک باند بسیار مخوف مواد مخدر شود و به دلیل فوق سری بودن عملیات تنها یکی از فرماندهان مافوق او از این ماوریت مطلع است و در این راه با مشکلات متعددی مواجه می‌شود.

 
“رنگ شک” در 5 قسمت 40 دقیقه‌ای در مرکز سیمافیلم تولید می‌شود.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …