انتقاد تند رابرت ردفورد از کمپانی نفت آلبرتای کانادا

به گزارش ایرانگرد نیوز به نقل از هافینگتون پست، رابرت ردفورد در این فیلم کوتاه ویدیویی که پخش وسیعی در اینترنت داشته است، نفت آلبرتا را کثیف‌ترین نفت جهان خواند.

 

اعتراض به برنامه استخراج نفت آلبرتا در هفته اخیر خیلی گسترش یافته و دلیل آن هم این است که جنگل‌های وسیعی باید برای انتقال آن تخریب شود.

 

ردفورد در این ویدیو گفت با این استخراج، جنگل‌های شمالی به میزان وسیعی در معرض تخریب قرار می گیرد. او افزود با این برنامه به حد کافی آلودگی کربنی ایجاد می شود و خود آن موجب آلودگی وسیع هوا خواهد شد و تخریب جنگلها نیز این آلودگی را دو چندان می‌کند. او افزود: خطوط لوله کشی برای انتقال این نفت نیز به معنی انتقال مواد سمی است که سرانجام به آلودگی آبها منتهی می‌شود.

 

رابرت ردفورد که یکی از فعال‌ترین مخالفان آلودگی آب و هوا و تغییرات محیط زیستی است، کمپانی نفت آلبرتا را تهدید بزرگ برای طبیعت و نابودکننده سیاره ما نامید.

 

او اخیرا از اسبهای وحشی آمریکا نیز به شدت دفاع کرده بود و به برنامه هایی که از بین برنده زیستگاه های این حیوانات است، تاخت.

 

رابرت ردفورد با جدیدترین فیلمش “همه چیز از دست رفته است” یکی از شانس های اسکار امسال محسوب می شود. او تنها بازیگر این فیلم است که با کشتی کوچکش در امواج اقیانوس گرفتار آمده است و باید برای بقا مبارزه کند.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …