آخرین مهلت شرکت در مسابقه تصویرگری محیط زیست‌ اعلام شد


به گزارش خبرگزاری مهر، آخرین مهلت ارسال نمونه اثر به دبیرخانه تصویرگران محیط زیست ششم مهرماه اعلام شده است. علاقه‌مندان می‌توانند نمونه آثار خود را تا پایان زمان اداری روز یاد شده به دبیرخانه این رویداد ارائه کنند.


 گروه هنرى پیله بهشت با انتشار فراخوان از تصویرگران دوست‌دار محیط زیست دعوت به عمل می‌آورد تا در نخستین پیوند هنر و محیط زیست با محوریت تصویرسازی پرندگان مشارکت کنند.


هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی هنرى، تقویت جایگاه طبیعت در عرصه هنر، پیوند هنر و طبیعت از دریچه‌ای جدید و ثبت گونه‌های مختلف پرندگان توسط هنرمندان اعلام شده است.


انتخاب 20 هنرمند تصویرگر را فاطمه رادپور، مهکامه شعبانی و کیانوش غریب‌پور برعهده دارند.20 هنرمند منتخب با حضور در یک منطقه حفاظت شده، نسبت به تصویرسازی پرندگان آن منطقه اقدام و آثار خود را خلق خواهند کرد که  آثار خلق شده در خانه هنرمندان ایران به معرض نمایش گذاشته می‌شود.


متقاضيان علاقه‌مند تا ششم مهرماه فرصت دارند چهار قطعه از نمونه آثار خود را به منظور بررسی از طریق ایمیل به آدرس info@cpart.ir ارسال کنند.


این رویداد توسط گروه هنرى پيله بهشت و با حمایت انجمن فرهنگى هنرى تصویرگران، خانه هنرمندان ایران، شهرداری تهران و سازمان آگهی های روزنامه ایران برگزار می‌شود.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …