ایرانگرد نیوز

گام‎های دبی برای عقب راندن رقبا در بازار گردشگری سلامت خاورمیانه

دبی

طبق برنامه‎ای که بخشی از استراتژی توسعه پایدار دبی برای سال 2013 تا 2015 است، مقامات این شهر قصد دارند دبی را به مقصد برتر گردگشری سلامت در منطقه خاورمیانه بدل کنند.

 این برنامه درنظر دارد که از سهم دبی در بازار جهانی گردشگری سلامت مطمئن شود که درعین حال به معنی پیشی گرفتن بر رقبای کنونی بازار گردشگری سلامت در منطقه خاورمیانه نیز هست.
طبق آمارهای رسمی پیش بینی شده‎است که سهم امارات از بازارهای جهانی گردشگری سلامت تا سال 2015 به بیش از 43.7 میلیارد درهم برسد
طبق همین گزارش امارات درحال حاضر در بازارهای درجه یک گردشگری سلامت جهان جایگاه خوبی دارد و شهرت این کشور از نظر امنیت وثبات سیاسی و نیز توسعه شهر و محیط زیست سالم و برنامه‎های افزایش ظرفیت و امکانات دراین شهر هردو بخش خصوصی و دولتی را در مشارکت در این برنامه را تشویق می‎کند.
طبق آمارهای رسمی پیش بینی شده‎است که سهم امارات از بازارهای جهانی گردشگری سلامت تا سال 2015 به بیش از 43.7 میلیارد درهم برسد.
برگزاری نمایشگاه‎های ویژه سلامت ، مشارکت در نمایشگاه‌های گردشگری سلامت خارج از کشور سبب می‎شود که بازیگران جهانی در حوزه توریسم سلامت برای مشارکت در این طرح تشویق شوند.

طرح اولیه توسعه توریسم سلامت پیش از این در سال 2012 توسط مقامات ارشد دبی ارائه شده ‎بود

خروج از نسخه موبایل