راهیابی 10 فیلم دفاع مقدسی به جشنواره فیلم تهران

به گزارش  ایرانگرد نیوز ، سی‌امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از 22 تا 30 مهرماه امسال توسط انجمن سینمای جوانان ایران در تهران برگزار می‌شود.
هیات انتخاب این جشنواره متشکل از مسعود اطیابی، رضا ایرانمنش، حبیب الله بهمنی، پناه برخدا رضایی، سامان سالور و داریوش غریب‌زاده پس از بازبینی 1072 اثر کوتاه، 115 اثر از 113 فیلمساز فیلم داستانی را برای بخش مسابقه انتخاب و معرفی کردند.

هفت فیلم انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس مانند “ارتش پنهان” ساخته محمد اسماعیلی، “ساچمه” به کارگردانی فرخ حنیفی نژاد،”بازگشت” به کارگردانی سهیلا گلستانی،”حنانه” به کارگردانی داریوش غذبانی، “یک لحظه دیرتر” به کارگردانی یوسف یزدانی،”من آبادان رفتم جنگ” به کارگردانی ساخته کریم لک زاده و “یک فنجان قهوه داغ” ساخته افشین عامریان به بخش داستانی این جشنواره راه یافتند و سه فیلم “کوه زاد، زاده کوه” به کارگردانی سید رضا صافی، “صبحانه‌ای با طعم مرگ” به کارگردانی محمد علی شعبانی و “25/2/ 61” به کارگردانی الهام حسامی به بخش مستند این جشنواره راه پیدا کردند.

این فیلم‌ها در دو سال گذشته در انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس تهیه شده‌اند و تاکنون حضور در جشنواره‌های مختلفی را تجربه کرده‌اند.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …