“تبسم گرگ” در مرحله آهنگسازی/ “و” فیلم می‌شود


ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب که طی یک ماه گذشته مراحل فنی فیلم سینمایی “تبسم گرگ” به کارگردانی جواد علیزاده در حال انجام است، گفت: ستار اورکی آهنگسازی این فیلم سینمایی را برعهده دارد، همچنین مریم صفایی تدوین و عباس سالارزهی صداگذاری این فیلم سینمایی را انجام می دهند.


وی ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا اولین نمایش این فیلم سینمایی در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر باشد.


اصغری درباره پروژه “شهید شوشتری” بیان کرد: هرچند در دولت قبلی نتوانستیم شرایط مناسب را برای ساخت این فیلم سینمایی فراهم کنیم، اما امیدوارم با روی کار آمدن دولت جدید و حمایت سازمان سینمایی بودجه مناسب برای ساخت این فیلم سینمایی فراهم شود.


تهیه‌کننده “او خوب سنگ می‌زند” گفت: تحقیقات لازم برای ساخت این فیلم سینمایی به پایان رسیده و امیدوارم ساخت این فیلم سینمایی به تعویق نیافتد.


تهیه کننده فیلم سینمایی “شور شیرین” در خصوص جدیدترین پروژه سینمایی خود گفت: با همکاری سید هادی محقق فیلمنامه ای را با نام “و” برای دریافت پروانه ساخت ارسال کرده ایم. این فیلم موضوعی اجتماعی دارد و امیدوارم هرچه سریعتر اعضای شورای نظارت انتخاب شوند تا پروانه ساخت این فیلم سینمایی مشخص شود.


لیلا برخورداری، رضا نامدار، امیر محاسبتی، داود عین آبادی، هامون جباری و پردیس افکاری از جمله بازیگران فیلم سینمایی “تبسم گرگ” هستند. این فیلم سینمایی داستانی در رابطه با حیات وحش و زندگی یک شکارچی است که برای جبران بدهی هایش مجبور به شکار غیرمجاز می شود.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …