“آوای مهربانی” به تاجیکستان می رود/ دولتمند خلف میزبان موسیقی ایران

سهیلا پورگرامی: با توجه به سفرهایی که طی سالهای گذشته به کشور تاجیکستان برای اجرای برنامه مشترک همراه دولتمند خلف خواننده معروف این کشور داشتم به احتمال فراوان پاییز امسال هم سفر دیگری به کشور تاجیکستات برای برگزاری یک کنسرت مشترک خواهم داشت.

 

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته این بار با اعمال برخی از تغییرات تعدادی دیگر از اعضای گروه “آوای مهربانی” هم در این سفر همراه من خواهند بود که طی آن تعدادی از نوازندگان تاجیکی در کنار نوازندگان ایرانی برنامه هایی را اجرا خواهند کرد.

 

سرپرست گروه “آوای مهربانی” با اشاره به برنامه های داخلی این گروه هم گفت: روزهای اول و دوم آبان کنسرتی را در تالار وحدت برگزار می‌کنیم ضمن اینکه اواخر اسفند ماه هم کنسرت دیگری را ویژه بانوان در تهران برگزار می کنم. این کنسرت در ادامه برنامه های هر ساله گروه “آوای مهربانی” برای اجرای کنسرت ویژه بانوان خواهد بود.

 

پورگرامی تصریح کرد: متاسفانه روند برگزاری کنسرت هایی که دارای فضای متفاوت تری نسبت به موسیقی پاپ هستند در کشور ما بسیار دشوار است زیرا باید برگزارکنندگان این کنسرت ها دنبال اسپانسر باشند که پیدا کردن آنها واقعا کار سختی است. بنابراین برای برگزاری این کنسرت به شدت دنبال اسپانسر هستم و امیدوارم به زودی موفق به جذب اسپانسر شوم.

 

گروه “آوای مهربانی” اول تیرماه کنسرتی را با همراهی دولتمند خلف خواننده صاحب نام تاجیکستان در تالار وحدت برگزار کرد. قطعات ” قوم به حج رفته”، “دریا” و “مجنون” از جمله قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند.

 

 

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …