“به کودکان شلیک نکنید” فدای رسیدن به جشنواره فجر نمی شود

انسیه شاه‌حسینی کارگردان سینما  با بیان اینکه در حال تکمیل نهایی فیلمنامه “به کودکان شلیک نکنید” است، گفت: برای دیدن برخی از لوکیشن های مورد نظر برای این فیلم سینمایی به خوزستان سفر کرده بودم تا آنچه را که برای بهتر شدن این فیلم می خواهم در خوزستان پیدا کنم.

 

وی با اشاره به این مطلب که تمام داستانِ “به کودکان شلیک نکنید” در خوزستان اتفاق می افتد، بیان کرد: شرایط آب و هوایی در این استان، بسیار سخت است و معمولا همه ترجیح می دهند اگر قرارست در خوزستان کار کنند، حداقل در 6 ماه دوم سال باشد اما این مسئله برای من مهم نیست و به خاطر آب و هوا فیلمنامه ناقص را جلوی دوربین نمی برم.

 

کارگردان فیلم سینمایی “زیباتر از زندگی” ادامه داد: هرچند همه دوست دارند که فیلمشان در جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور داشته باشد، اما برای من مهمتر از جشنواره این است که بتوانم آن چه را که می خواهم در فیلم خود نشان دهم، به همین دلیل زمان چندان برای من اهمیت ندارد.

 

شاه‌حسینی در پایان گفت: سید زاده تهیه کننده این فیلم سینمایی آمادگی کامل برای آغاز فیلمبرداری “به کودکان شلیک نکنید” را دارد و چندین بار از من خواسته است که در صورت امکان هرچه سریعتر فیلمبرداری را آغاز کنیم، اما من ترجیح می دهم یک فیلمنامه کامل را جلوی دوربین ببرم.

 

انسیه شاه ‌حسینی پیش از این گفته بود که فیلمنامه “به کودکان شلیک نکنید” را با دید جهانی می ‌نویسد و همانطور که از نام وی پیداست به کودکان و تاثیر آنها از بحران‌ هایی چون جنگ‌ های داخلی و خارجی می ‌پردازد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …