روایت زندگی زنی که یک وبلاگ داشت/ کرامتی به دنبال لوکیشن برای سریالش

مسعود کرامتی  درباره پیش‌تولید مجموعه تلویزیونی “یادداشت‌های یک زن خانه‌دار”  که قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود، گفت: هنوز به طور جدی پیش‌تولید را آغاز نکرده‌ایم و مهمترین مشکل ما در این تاخیر نبود امکانات مالی و نرسیدن بودجه بوده است.
وی فیلمنامه این اثر را بدیع و نو خواند و درباره آن توضیح داد: داستان راجع به یک زن تحصیلکرده خانه‌دار است که اتفاقاتی برایش رخ می دهد و او این اتفاقات را از طریق صفحه ای که در وب باز کرده است به اشتراک می گذارد. عده زیادی از این طریق با ماجراها و تجربه هایی که برایش پیش می آید، درگیر می شوند و حتی راه حل پیشنهاد می دهند. نشان دادن این نوع ارتباط مساله جدیدی است که در تلویزیون مطرح می شود و روایت جذابی از این نوع ارتباط آدم ها در دنیای مجازی را نشان می‌دهد.
کارگردان مجموعه تلویزیونی “یادداشت های یک زن خانه‌دار” به تاثیر اینترنت در دنیای امروز آدم ها اشاره و بیان کرد: این تاثیر و اینکه چقدر آدم ها از طریق فضای مجازی می توانند ارتباط های نزدیک‌تر و عمیق‌تری داشته باشند، در این مجموعه انعکاس یافته است. داستان ما درباره کسانی است که عمدتا یکدیگر را ندیده‌اند. این ارتباط مجازی وجهی از زندگی ما شده است که در تلویزیون به آن کمتر نگاه شده و به نظرم این سریال از این منظر حرکتی جدیدی است.
بازیگر فیلم “ضدگلوله” در پایان خبر داد: فعلا به طور جدی به دنبال یافتن لوکیشنی برای تصویربرداری و مذاکره برای انتخاب بازیگران هستیم.
داستان‌های این سریال در 26 قسمت توسط علیرضا کاظمی‌پور نوشته شده است و اسماعیل عفیفه تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …