ثبت‌نام در جشنواره تئاتر دانشگاهی الکترونیک شد

به گزارش ایرانگرد نیوز، سیاوش قائدی دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران در این باره اعلام کرد: سایت این دوره از جشنواره از 7 مهرماه راه اندازی شد و به دلیل حساسیت بالای جشنواره تئاتر دانشگاهی، کلیه مراحل خبررسانی، اعلام فراخوان و ثبت نام در این دوره به روش الکترونیکی انجام می شود.

 
قائدی با بیان این نکته که هفدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی نخستین جشنواره تئاتری در ایران است که تمام مراحل آن به روش الکترونیکی صورت می پذیرد، گفت: با وجود تمام سختی ها و موانع پیش رو امسال تصمیم گرفته شد تا ثبت نام حتما به صورت الکترونیکی صورت پذیرد و ظرف چند روز آینده فراخوان این دوره طبق برنامه ریزی صورت می گیرد.

 
وی دلیل ثبت نام به روش الکترونیکی در این دوره را ارتباط راحت تر با کلیه متقاضیان به خصوص متقاضیان شهرستانی، سهولت و آرامش بیشتر برای شرکت در بخش فراخوان، صرفه جویی در وقت و هزینه مخاطبان و نظم بیشتر در دریافت و نگهداری آثار ارسالی عنوان کرد.

 
علاقمندان می توانند از این پس با مراجعه به سایت رسمی جشنواره دانشگاهی به آدرس www.iifut.ir  از کلیه اخبار مربوط به جشنواره، فراخوان و معرفی برنامه ها مطلع شوند.

 
تشکیل شورای عالی مشاوران هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران

 
سیاوش قائدی دبیر هفدهمین جشنواره بین‏‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران از شکل‌‏گیری شورای عالی مشاوران جشنواره با حضور سعید کشن فلاح رئیس دانشگاه هنر، مجید سرسنگی مدیر عامل خانه هنرمندان ایران، فرهاد مهندس پور عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس، جلیل دارا مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و رضا قاضی مدیر اداره کانون‏‌ها و فعالیت‏های هنری وزارت علوم خبر داد.

 
قائدی افزود: در راستای بهره مندی از تجارب ارزشمند اساتید و مدیران فرهنگی و با توجه به مذاکره ای که با این هنرمندان و مدیران انجام گرفته قرار شد که شورای عالی مشاوران جشنواره با حضور این دوستان شروع به کار کرده و در ادامه راه نیز از مشاوره و نظرات دیگر بزرگواران نیز بهره مند خواهیم شد. ملاک انتخاب این شورا تجربه، تخصص و نگاه دانشگاهی به تئاتر دانشگاهی بوده است.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …