آنچه رییس رسانه ملی در نشست غیرعلنی مجلس گفت

به گزارش ایرانگرد نیوز، عزت الله ضرغامی امروز سه شنبه 9 مهر با حضور در صحن غیرعلنی مجلس، با اشاره به سرمایه گذاری‌های کلان برای راه اندازی 143 شبکه به زبان فارسی و قومیت‌های داخلی جمهوری اسلامی، گفت: هراس نظام استکبار از نفوذ پرشتاب انقلاب اسلامی در سرتاسر جهان باعث شد که آنان بی محابا به شبکه‌های جمهوری اسلامی هجوم برده و با قطع این رسانه‌ها از روی ماهواره‌های جهانی، مانع تأثیرگذاری بیشتر آنان شوند.
وی افزود: امپراطوری عظیم رسانه‌ای استکبار، با وجود برخورداری از سه هزار شبکه تلویزیونی بر روی 31 ماهواره قابل دریافت در فضای جمهوری اسلامی، ناامید از تأثیرگذاری بر روی ملت ایران تلاش می‌کند با نفوذ در میان جامعه هنری و رسانه‌ای داخل کشور از ظرفیت‌های آنان در پیشبرد اهداف خود استفاده کند.
ضرغامی یادآور شد: درخواست‌های مستمر و مکرر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برای تکمیل پوشش شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی در سراسر کشور حاکی از نیاز عمومی و خاص بر حق مردم در استفاده از همه شبکه‌های جمهوری اسلامی ایران است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان این نشست با تشکر از گزارش ارائه شده، بر ضرورت همکاری و مساعدت همه دستگاه‌های ذیربط، در تقویت نظام رسانه‌ای کشور و مقابله مؤثر با سیاست‌های استکباری در این عرصه تأکید کرد. 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …