فرش قرمز زیر پای “گناهکاران”/ قریبیان در حلقه دوستدارانش قرار گرفت

به گزارش ایرانگرد نیوز، شب گذشته، سه‌شنبه نهم مهرماه تالار ایوان شمس میزبان هنرمندانی بود که برای حضور در اولین اکران خصوصی فیلم “گناهکاران” به کارگردانی فرامرز قریبیان گرد هم آمده بودند.

 

 

در این مراسم هنرمندانی چون مسعود کیمیایی، میترا حجار، رامبد جوان، محمد متوسلانی، نصرت‌الله وحدت، هنگامه قاضیانی، مهناز افشار، پولاد کیمیایی، رضا رویگری، سام قریبیان، رضا یزدانی و نیز منتقدانی از جمع منتقدان سینمایی چون جواد طوسی، کیوان کثیریان و پرویز نوری حضور داشتند.

 

این مراسم که قرار بود با سخنرانی برخی عوامل فیلم همراه باشد با چند کلمه‌ای که رامبد جوان گفت آغاز شد.

 

 

رامبد جوان که یکی از دو نقش اصلی فیلم “گناهکاران” را بازی می‌کند در سخنان کوتاه خود گفت: من از جانب فرامرز قریبیان مامور شده‌ام که از همه کسانی که به اینجا آمده و فیلم را مورد حمایت خود قرار داده‌اند، تشکر کنم.

 

جوان افزود: امشب افرادی در اینجا هستند و به مبان ما آمده‌اند که وزنه‌های سینما هستند و این جای خوشحالی برای من و سایر عوامل فیلم است.

 

“گناهکاران” فیلمی ساخته سال ۱۳۹۱ به کارگردانی فرامرز قریبیان است. این چهارمین فیلم به کارگردانی قریبیان است. قریبیان سیزده سال پس از کارگردانی آخرین فیلم‌اش به‌نام “چشم‌هایش”، “گناهکاران” را کارگردانی کرد.

 

 

داستان فیلم درباره مرگ دختری است که به دنبال آن مسایل پلیسی و رابطه بین یک پلیس مسن و یک پلیس جوان را در پی دارد. این فیلم سال گذشته در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و نظر برخی منتقدان و مخاطبان را جلب کرد.

 

فیلمنامه‌ “گناهکاران” را سام قریبیان، پسر فرامرز قریبیان نوشته است. او گناهکاران را درسال ۲۰۰۶ میلادی در خارج از ایران برای یک فیلم خارجی نوشته بود، ولی پس از بازگشت به ایران آن‌را به نسخه فارسی تبدیل و بازنویسی کرد. اول قرار بود خودش آن را کارگردانی کند ولی در نهایت تصمیم گرفت کار را به پدرش بسپرد.

 

 

همایون ارشادی، محسن افشانی، رامبد جوان، هومن برق‌نورد، کوروش تهامی، سیاوش چراغی‌پور، ملکه رنجبر، امید روحانی، رضا رویگری و قطب‌الدین صادقی از جمله بازیگران این فیلم هستند که در دو کشور ایران و ترکیه فیلمبرداری شد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …