استقبال اتحاديه ها و صنوف خدمات گردشگري از طرح واگذاري امور اجرايي به بخش خصوصي

اتحادیه گردشگری
اتحاديه ها و صنوف فعال در حوزه خدمات گردشگري با صدور نامه ها و بيانيه هاي مجزا از طرح واگذاري امور تصدي گري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به بخش خصوصي استقبال کردند.

به گزارش مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، اتحاديه ها و صنوف فعال در حوزه گردشگري هم چنين اقدام سازمان در واگذاري امور تصدي گري و اعطاي مجوزها به بخش خصوصي که با تدبير دکتر محمد شريف ملک زاده معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري صورت گرفت را گامي بلند در تحقق اهداف اصل 44 قانون اساسي دانسته و اجراي اين طرح را موجب رونق فعاليت هاي مرتبط با حوزه گردشگري اعلام کردند.

براساس اين گزارش اتحاديه ها و صنوف خدمات گردشگري با صدور بيانيه ها و ارسال نامه هاي تقدير و تشکر ، ضمن تقدير از برگزاري نشست هاي مفيد اصناف گردشگري ، خواستار استمرار برگزاري چنين نشست هايي در جهت گسترش تعامل بخش خصوصي با سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شدند.

در بيانيه ها و نامه هاي اتحاديه ها و صنوف خدمات گردشگري از طرح واگذاري امور تصدي گري و اعطاي مجوزها به عنوان حرکتي قانونمند و مفيد در راستاي حمايت از بخش خصوصي يادشده است.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …