ایرانگرد نیوز

استقبال اتحاديه ها و صنوف خدمات گردشگري از طرح واگذاري امور اجرايي به بخش خصوصي

اتحادیه گردشگری
اتحاديه ها و صنوف فعال در حوزه خدمات گردشگري با صدور نامه ها و بيانيه هاي مجزا از طرح واگذاري امور تصدي گري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به بخش خصوصي استقبال کردند.

به گزارش مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، اتحاديه ها و صنوف فعال در حوزه گردشگري هم چنين اقدام سازمان در واگذاري امور تصدي گري و اعطاي مجوزها به بخش خصوصي که با تدبير دکتر محمد شريف ملک زاده معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري صورت گرفت را گامي بلند در تحقق اهداف اصل 44 قانون اساسي دانسته و اجراي اين طرح را موجب رونق فعاليت هاي مرتبط با حوزه گردشگري اعلام کردند.

براساس اين گزارش اتحاديه ها و صنوف خدمات گردشگري با صدور بيانيه ها و ارسال نامه هاي تقدير و تشکر ، ضمن تقدير از برگزاري نشست هاي مفيد اصناف گردشگري ، خواستار استمرار برگزاري چنين نشست هايي در جهت گسترش تعامل بخش خصوصي با سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شدند.

در بيانيه ها و نامه هاي اتحاديه ها و صنوف خدمات گردشگري از طرح واگذاري امور تصدي گري و اعطاي مجوزها به عنوان حرکتي قانونمند و مفيد در راستاي حمايت از بخش خصوصي يادشده است.

خروج از نسخه موبایل