کیم کارداشیان در “پدر آمریکایی” آدم فضایی شد

به گزارش ایرانگرد نیوز به نقل از ورایتی، کیم کارداشیان بازیگر هالیوودی در قسمت جدید انیمیشن کمدی “پدر آمریکایی” به جای یک بیگانه فضایی صحبت می‌کند.

 
در این فصل از مجموعه “پدر آمریکایی” یک سفینه فضایی در شهر لانگلی فالز با زمین برخورد می کند و در این مدت شخصیتی که کارداشیان جای وی صحبت می کند عاشق همکار خود راجر می‌شود.

 
“پدر آمریکایی” نام مجموعه انیمیشنی کمدی-اجتماعی به تهیه‌کنندگی کمپانی فاکس است که پخش آن از سال 2005 آغاز شده و تا کنون 152 قسمت از آن ساخته شده است. کارداشیان در دهمین فصل “پدر آمریکایی” صداپیشگی خواهد کرد و از دیگر صداپیشگان این فصل از “پدر آمریکایی” می توان به زویی دشنل، اولیویا وایلد، استنلی توشی و الیسون بری اشاره کرد.

 
ست مک فارلن، مایک بارکر و مت ویتزمن خالقان انیمیشن “پدر آمریکایی” هستند و کارداشیان در دهمین فصل این انیمیشن، صداپیشگی می‌کند. داستان های این مجموعه انیمیشن که برای بزرگسالان ساخته می شود، حول خانواده اسمیت می گردد و از دریچه طنز با مسائل اجتماعی روز برخورد می کند.

 
تاکنون کمپانی فکس تهیه کننده انیمیشن “پدر آمریکایی” بوده اما کمپانی تی.بی.اس امتیاز فصل یازدهم تا بیست و پنجم این مجموعه انیمیشن پر طرفدار را خریداری کرده است.

 
همچنین شایعاتی درباره ساخته شدن فیلم سینمایی انیمیشن “پدر آمریکایی” به گوش می رسد.

 

 
 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …