منتظر حضور جکی چان در سینما آزادی باشید/ پاییز پررونق فیلم‌ها

رضا سعیدی‌پور مدیر سینما آزادی درباره وضعیت نمایش و فروش پاییزی فیلم در این سینما  گفت: گرچه فکر می‌کردم ممکن است در اکران پاییز با رکود گیشه روبرو شویم، اما خوشبختانه هم اکنون شرایط مساعد است به طوریکه فیلم “دربند” فروش قابل توجهی دارد. از طرف دیگر همچنان “هیس! دخترها فریاد نمی زنند” سالن های پری دارد.
وی افزود: اکران “دهلیز” در این سینما ادامه دارد و استقبال مردم نیز از این فیلم مانند گذشته است. در کنار این آثار فیلم‌های “هیچ کجا، هیچ کس” و “جا به جا” نیز گیشه قابل قبولی دارند. روز سه شنبه 9 مهرماه که بلیت سینما نیم بها بود 8 میلیون و 200 هزار تومان گیشه “دربند” فروش داشت.
به گفته سعیدی‌پور، اگر اکران فیلم‌های تابستان هم‌اکنون ادامه نداشت قطعا چنین فروش خوبی در پاییز حاصل نمی‌شد.

وی با اشاره به اکران فیلم‌های بعد از “دربند” گفت: ما بعد از این، فیلم “ترنج” و “خسته نباشید” را اکران می کنیم که البته پیش بینی می شود که فروش خیلی خوبی نداشته باشند. اما “ترنج” فیلم مناسبی برای ایام محرم است. “خسته نباشید” هم در جشنواره فجر با استقبال روبرو شد، شاید چهره‌های سینمایی در این فیلم نباشند اما موضوع آن با مخاطب ارتباط برقرار می کند.
مدیر سینما آزادی درباره اکران فیلم سه بعدی در این سینما عنوان کرد: قرار است فیلم “میراث چینی” با بازی و کارگردانی جکی چان را به صورت سه بعدی اکران کنیم. تهیه کننده های آثار ایرانی مطمئن باشند که اکران این فیلم هیچ تاثیری در سانس های آنها ندارد چرا که این فیلم از ساعت 23 به بعد روی پرده می رود.
وی در پایان تاکید کرد: ما تبلیغات این فیلم سه بعدی را آغاز کرده ایم و در صورتی که نسخه آن به دستمان برسد از 17 مهرماه فیلم را اکران می کنیم. این برای نخستین‌بار است که یک فیلم سه بعدی خارجی در این سینما اکران عمومی می‌شود.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …