جیرانی “خواب زده ها” را به فجر نمی برد/ تلاش برای اکران

فریدون جیرانی کارگردان سینما با بیان این مطلب که فیلم سینمایی “خواب زده‌ها” در مرحله آهنگسازی است، گفت: آریا عظیمی نژاد در حال ساخت موسیقی این فیلم سینمایی است و بعد از پایان مراحل فنی فیلم، برای دریافت پروانه نمایش اقدام می کنیم.

 

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده مراحل فنی “خواب زده ها” تا پایان مهر ماه به پایان می رسد.

 

کارگردان فیلم سینمایی “من مادر هستم” توضیح داد: برنامه نمایش ما برای “خواب زده ها” اکران عمومی است و تا قبل از آغاز سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، این فیلم سینمایی را در مناسب ترین زمان در سینماها به نمایش می‌گذاریم.

 

جیرانی جدیدترین ساخته خود با نام “خواب‌زده‌ها” را که قبلا “زندگی دوگانه فیروز” نام داشت در 25 اسفند ماه سال 91 جلوی دوربین برد و فیلمبرداری آن تا 14 اردیبهشت ماه 92 با 45 جلسه کار به پایان رسید.

 

“خواب زده‌ها” یک کمدی عاشقانه است که داستان دختری با نام نازگل مشرقی دختر مجرد جنوب شهری را روایت می کند که به دلیل مشکلات اقتصادی زندگی اش در حال فروپاشی است. آشنایی اتفاقی وی با فیروز نشاط کارخانه‌دار مجرد زندگی اش را دچار حادثه های جدیدی می کند…

 

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، ساره بیات، صابر ابر، شقایق فراهانی، ملیکا شریفی نیا، رویا میرعلمی، حسن تسعیری و اکبر عبدی حضور دارند. رحمان سیفی آزاد تهیه و مسعود سلامی به عنوان مدیر فیلمبرداری این فیلم را برعهده داشته اند.

 

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …