وعده‌ خواننده پاپ برای یک اجرای متفاوت/ در این کنسرت غصه‌ها را فراموش کنید

به گزارش ایرانگرد نیوز، ایمان آقایی یکی از مدیران موسسه نوای نی لبک و از تهیه کنندگان این کنسرت در ابتدای نشست خبری گروه اجرایی کنسرت امید حاجیلی که جمعه 11 مهر ماه برگزار شد ضمن تشریح فعالیتهای گذشته موسسه و امید حاجیلی در عرصه موسیقی گفت: خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی که از کنسرت امید حاجیلی در تیر ماه امسال شد تصمیم گرفتیم یک بار دیگر کنسرتی در روز دوم آبان ماه در مرکز همایش های برج میلاد برگزار کنیم. این در حالی است که معتقدیم امید حاجیلی و گروه موسیقی اش پتانسیل زیادی برای اجرای چند روزه کنسرت دارند.

 

یک شب خاطره انگیز دیگر

 

وی افزود: علاوه بر حضور مسعود عمیدی خواننده افغانستانی و وحید اسداللهی نوازنده نقاره که در کنسرت تیرماه نیز همراه ما بودند قطعات جدیدی از آثار امید حاجیلی برای مخاطبان اجرا می‌شود که با توجه به تمهیداتی که روی صحنه برنامه ریزی کردیم حتم دارم که طرفداران امید حاجیلی شب خاطره انگیزی را تجربه خواهند کرد.

 

آقایی در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت: یکی از اتفاقات جدیدی که به من گفتند در این نشست نگویم اما من دلم طاقت نیاورد و می خواهم در اینجا اشاره ای به آن کنم، حضور مانی رهنما و همکاری های مشترکی است که در آینده با امید حاجیلی دارد البته به دلیل اتفاقات تازه ای که در این فعالیت مشترک خواهد افتاد فعلا از گفتن جزییات آن خودداری می کنم اما این نوید را به طرفداران هر دو خواننده می دهم که منتظر کارهای تازه و جالب توجهی از این دو هنرمند باشید.

 

 

فرهنگ دانلود مجاز آثار موسیقایی

 

وی افزود: یکی دیگر از کارهایی که برای این کنسرت انجام دادیم سورپرایزهای ویژه‌ای است که سایت دانلود مجاز آثار موسیقایی “بیپ تونز” برای مخاطبان این کنسرت در نظر گرفته است. این برنامه ها به شکلی طراحی شده که علاقه مندان موسیقی به دانلود مجاز آثار موسیقایی عادت کنند و این روند در قالب یک فرآیند فرهنگساز شنیدن آثار موسیقایی مورد توجه مخاطبان موسیقی قرار گیرد.

 

امید حاجیلی نوازنده و خواننده موسیقی پاپ هم در این نشست خبری با تایید صحبتهای آقایی مبنی بر اجرای قطعات جدید آثار در کنسرت برج میلاد افزود: من همیشه سعی می کنم در اجرای کنسرت هایم دست به انجام کارهای متفاوتی بزنم که تماشاگران بتوانند از کنسرت لذت ببرند. کما اینکه آنهایی که در کنسرت قبلی من حضور داشتند می دانند که من نزدیک به 15 میلیون تومان هزینه دکور استیج دادم چرا که دوست داشتم تماشاگران موسیقی شاهد یک کنسرت ساده و معمولی در یک صحنه سرد نباشند.

 

 

مشکل صدابرداری در ایران حل شدنی نیست

 

این نوازنده افزود: متاسفانه یکی از مشکلات بسیار مهمی که در همه کنسرت ها وجود دارد و به نظرم حل شدنی هم نیست موضوع صدابرداری است که مهم ترین بخش یک کنسرت است از این جهت من برای اینکه بتوانم با امکانات موجود بهترین صدا را برای مخاطبان خود ارائه دهم از یک صدابردار دعوت کردم تا در این کنسرت همراه ما باشد. این در حالی است که هدف ما این نیست که با برگزاری این کنسرت پولی به جیب بزنیم و از این در آمدزایی مسرور باشیم.

 

حاجیلی با تقدیر از تهیه کنندگان کنسرت خود در پشتیبانی ملزومات این برنامه خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را انجام داده ایم که برای مخاطب تفاوت این کنسرت با کنسرت های دیگر کاملا مشخص باشد. البته کنسرت 13 تیر مقدمه ای برای ارائه این دیدگاه بود و امیدوارم کنسرت دوم آبان ماه در ادامه همین راهی باشد که انتخاب کردیم.

 

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به ساخت دو تیزر کنسرت خود طی سالهای 89 و 92 هم گفت: برای کنسرت هایی که طی سالهای 89 و 92 برگزار کرده بودم دو تیزر ساخته شد که نتیجه تلاش سیامک انصاری، هادی کاظمی ، علی لک پوریان و نیما رییسی بود که جا دارد از همین جا به خاطر همکاری که با من داشتند صمیمانه قدردانی کنم چرا که ساخت این دو تیزر در کمترین شکل ممکن 100 میلیون تومان خرج دارد و این هنرمندان در کمال همکاری به من کمک کردند تا این دو تیزر ساخته شود . به همین جهت تصمیم دارم این دو تیزر را هم در کنسرت دوم آبان ماه برای مخاطبان بار دیگر نمایش دهم چون تیزرهای بسیار جذابی است.

 

 

در کنسرت های من مردم غم و غصه را فراموش می کنند

 

این خواننده در نشست خبری کنسرت دوم آبان ماه خود تاکید کرد: در کنسرت های من مردم غم و غصه را فراموش می کنند. چرا که ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا مردم از این لحظاتی که در کنار ما هستند لذت ببرند. یادم می آید در فیلمی که بعد از کنسرت تیر ماه گرفتند من تماشاگرانی را می دیدم که همچنان مشغول فریاد زدن بودند و این برای من جای بسیار خوشحالی داشت که توانستیم انرژی خوبی را به آنها منتقل کنیم. من امیدوارم دراین کنسرت هم بتوانم با گرفتن این انرژی مثبت از تماشاگران کنسرت خوبی را هم به انها تقدیم کنیم.

 

حاجیلی تصریح کرد: برگزاری کنسرت متفاوت جسارت و توانایی می خواهد. متاسفانه خیلی ها یا جرات و یا توانایی برگزاری کنسرت متفاوت را ندارند. اما همین که موسسه “نوای نی لبک” می آید و این ریسک را می کند که از سبک خاصی در موسیقی حمایت می کند برای من قابل تحسین است و امیدوارم این نحوه سرمایه گذاری در سایر شرکت های موسیقی هم دیده شود.

 

وی درباره انتشاره تازه ترین آلبوم موسیقایی خود نیز گفت: بیش از 70 درصد کارهای آلبوم جدید انجام شده اما به دلیل مشغله های فراوانی که در عرصه موسیقی دارم هنوز فرصتی برای ارائه ترانه ها به دفتر موسیقی ارشاد پیدا نکردم از این جهت هیچ مانعی جز تنبلی خودم برای انتشار آلبوم تازه ام وجود ندارد البته باید به این نکته هم اشاره کنم تا زمانی که فضایی برای تبلیغ مناسب آثار موسیقایی وجود نداشته باشد نمی توان به انتشار موفق آلبوم ها امیدوار بود. این در حالی است که هم اکنون انتشار تک تراک ها برای خوانندگان بهتر و راحت تر از انتشار آلبوم است.

 

 

به آینده همکاری با امید حاجیلی خوشبینم

 

مانی رهنما هم در این نشست با ابراز خرسندی از همکاری مشترک خود با امید حاجیلی خاطرنشان کرد: خوشحالم که این بار تفکرات نوازنده و خواننده چون امید حاجیلی روی صحنه های کنسرت برای مخاطبان ارائه می شود. امید حاجیلی از نظر من هنرمندی است که انرژی با دانش موسیقایی به مردم منتقل می کند در حالیکه بسیاری از هنرمندان هستند که بدون هیچ دانش موسیقایی سعی در تهییج تماشاگر دارند و اتفاقا راه به جایی هم نمی برند.

 

وی در پایان بیان کرد:‌ امید حاجیلی یکی از معدود هنرمندانی است که سابقه حضور در ارکسترهای خوب کشورمان را دارد و مطمئن هستم با این پشتوانه هنری که من از او سراغ دارم همه مخاطبان از کنسرت وی لذت خواهند برد. من هم امیدوارم همکاری که با این هنرمند دارم بتواند سرمنشا فعالیتهای متنوع دیگری در عرصه موسیقی باشد. البته خاستگاه این تنوع با تکیه بر دانش و تجربه ای که من از امید حاجیلی سراغ دارم وجود دارد و من به آینده این همکاری مشترک بسیار خوشبین هستم.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …