مجید بهرامی باز هم گرفتار بیماری شد/ هزینه‌های بالای درمان در آلمان

ایرانگرد نیوز :این بازیگر جوان تئاتر که در سال 90 با همت هنرمندان و مدیران وزارت ارشاد و شهرداری تهران هزینه‌های درمان وی در کشور آلمان تأمین شد و عمل پیوند مورد نظر انجام شد، درباره وضعیت جسمی خود به خبرنگار مهر گفت: حدود 2 ماه پیش بود که در پایم دردی را احساس کردم و تورمی در بخشی از پایم به وجود آمد. وقتی با پزشکان معالج خود در آلمان تماس گرفتم به من توصیه شد تا هر چه زودتر خود را به آلمان برسانم تا آزمایش‌هایی روی من انجام شود.
بهرامی ادامه داد: بعد از انجام آزمایش‌های مدنظر پزشکان به من گفتند که بیماری‌ام برگشته و باید تحت شیمی‌درمانی قرار بگیرم. این موضوع خودم را هم شوکه کرد و گویا هر بار قرار است درگیر یک چیز جدیدی بشوم.
وی درباره مراحل شیمی‌درمانی خود در کشور آلمان یادآور شد: تا به این لحظه 4 دوره شیمی‌درمانی را انجام داده‌ام و شامگاه دوشنبه 15 مهرماه باید باز هم به کشور آلمان بروم تا مرحله پنجم شیمی‌درمانی را سپری کنم.
این هنرمند جوان که با مبارزه خود با بیماری سرطان تبدیل به یک الگو برای جامعه هنری ایران شد، درباره تشخیص پزشکان معالج خود تأکید کرد: هنوز حرفی قطعی به من نزده‌اند و باید بعد از پایان مرحله پنجم شیمی‌درمانی آزمایشی روی من صورت گیرد. اگر نتایج آزمایش حاکی از پیوند مجدد باشد باید این کار انجام شود.
بهرامی افزود: 15 ماه پیش از خواهرم سلول‌های بنیادی گرفته شد و به من پیوند خورد. اگر باز هم نیاز به پیوند باشد باید خواهرم بار دیگر به کشور آلمان سفر کند تا سلول‌های بنیادی از او برای پیوند به من گرفته شود.
بازیگر نمایش‌هایی چون “سیاها” و “عجایب المخلوقات” درباره هزینه‌های درمان تصریح کرد: در شرایط فعلی هزینه‌های درمان بسیار بالاست و سفر به کشور آلمان و مخارج سفر و درمان در بیمارستان بسیار سنگین است و همین امر باعث نگرانی خانواده من شده است. من اصلا نگران بیماری نیستم و همچون گذشته با آن مبارزه می‌کنم ولی تأمین هزینه‌های درمان سخت است و اگر نیاز به سفر خواهرم به آلمان و گرفتن سلول‌های بنیادین از او مطرح شود این هزینه‌ها بالاتر می‌رود.
وی درباره رایزنی با مدیران معاونت هنری و اداره‌کل هنرهای نمایشی برای تأمین هزینه‌های درمان گفت: هنوز هیچ گفتگویی را با مدیران برای مطرح کردن این موضوع انجام نداده‌ایم. آنقدر شوک زده شدم و همه چیز سریع اتفاق افتاد که فرصت گفتگو با دیگران را پیدا نکردم. تنها در این مدت در کلینیکی که در آلمان بستری بودم نمایشگاه عکسی از بعد از عمل پیوند در اتاق خود راه انداختم که با استقبال مواجه شد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …