ایرانگرد نیوز

انیمیشن “بچه گربه” به ایتالیا رسید

به گزارش ایرانگرد نیوز، پویانمایی “بچه گربه” که از تولیدات جدید امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است در این رویداد بزرگ به همراه فیلم‌هایی از کشورهای آلمان، سوئیس، بلژیک، اسپانیا، لهستان، مولداوی، ایتالیا، فرانسه، فلسطین و هندوستان به نمایش گذاشته شد.

 

این جشنواره در دو بخش “قرمز” با عناوین فیلم‌های کوتاه که با موضوع‌های معناگرا ساخته شده‌اند و بخش موضوع آزاد برگزار می‌شود که در این میان انیمیشن 11 دقیقه‌ای “بچه گربه” در بخش آزاد و در سینما رزباد نمایش داده شد.

 

در این جشنواره هیات داوران فیلم‌ها را از نظر موضوع و عنوان با بهره‌گیری از زبان‌های گوناگون، موسیقی، بازیگری و سایر تجارب هنری مورد ارزیابی قرار می‌د‌هند.

 

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رجیو از 10 تا 15 مهرماه 92 در شهر رجیو امیلیا در شمال ایتالیا در حال برگزاری است.

 

این جشنواره  با هدف الهام بخشیدن و قدردانی از فیلمسازانی است که فیلم‌های کوتاه‌شان را از گوشه و کنار جهان ارسال می‌کنند و موقعیت‌هایی را برای گسترش فرهنگ و آموزهای سینمایی جهان و موضوع‌های به روز آن ایجاد می‌کنند.

 

حضور صدها فیلم از کشورهای مختلف، هنرمندان و برپایی نشست‌های آموزشی با موضوع‌های مرتبط با فیلم‌های کوتاه از ارکان اصلی جشنواره فیلم رجیو است و استقبال خوب از سوی مخاطبان، پوشش رسانه‌ای گسترده از سوی سایت‌ها، مجلات تخصصی و روزنامه‌ها یکی از عوامل اصلی موفقیت و شناخته بودن آن در خارج از مرزها است.

 

خروج از نسخه موبایل