آخرین خبرها از جشنواره کودک/ رییس سازمان سینمایی به سینما رفت

به گزارش ایرانگرد نیوز، حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی که صبح امروز وارد اصفهان شد از اولین سانس‌های نمایش فیلم‌های جشنواره دیدن کرد و با حضور پرشور کودکان و نوجوانان و استقبال آنها از دوبله همزمان فیلم‌های جشنواره مواجه شد.

 
رئیس سازمان سینمایی همچنین در جریان تجهیزات سینماهای میزبان جشنواره قرار گرفت و امکانات سالن‌ها را مورد بررسی قرار داد.

 
همچنین با خبر شدیم که همزمان با آغاز بیست و هفتمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، کارگاه‌های تخصصی سینمایی از امروز با حضور استادان و چهره‌های شاخص سینمای کشور در اصفهان برگزار می شود.

 
نخستین کارگاه امروز دوشنبه ۱۵ مهر در حوزه “فیلمنامه‌نویسی” با حضور اصغر عبدالهی آغاز می‌شود و پس از آن کارگاه “فیلمنامه و کارگردانی” توسط رسول صدرعاملی و کارگاه “کارگردانی” توسط مجید برزگر ادامه خواهد داشت.

 
آخرین کارگاه آموزشی به ساخت انیمیشن اختصاص دارد که این کارگاه توسط بهرام عظیمی برگزار خواهد شد. همچنین آثار تولید شده توسط دفتر جشنواره در اصفهان هر شب پس از برگزاری کارگاه‌ها به نمایش درمی‌آید و با حضور فیلمسازان نقد و بررسی می‌شود.

 
خبر آخر اینکه نمایشگاه عکس‌های جشنواره بیست و ششم در ایام برگزاری جشنواره بیست‌‌وهفتم برپا خواهد شد. در این جشنواره بیش از ۱۵۰ هزار قاب عکس از بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تهیه شده است که به دلیل محدودیت فضا تنها ۵۰ عدد از این قاب‌ها به تصویر کشیده می‌شود و قرار است عکس‌های به دست آمده از جشنواره بیست و ششم در قالب لوح فشرده در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

 

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …