“سپید پررنگ” به همدان می رود/ کم توجهی به جشنواره تئاتر کودک

الهه بهبودی  از سفر عوامل این برنامه به جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان خبر داد و گفت: پنجشنبه 18 مهر ماه به جشنواره تئاتر همدان می رویم و به طور مفصل این جشنواره را برای کودکان و نوجوانان پوشش خواهیم داد.

 
وی ادامه داد: در این برنامه ها با تئاتری های حوزه نوجوان گفتگو خواهیم کرد و به دنبال چهره هایی هستیم که در این حوزه فعال بوده اند. رویکرد ما در “سپید پررنگ” که به مناسبت جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان روی آنتن خواهد رفت این است که بگوییم سینما و تلویزیون وامدار تئاتر هستند. اگرچه که این روزها همه برای جشنواره فیلم کودک به اصفهان رفته اند و اصلا هنوز معلوم نیست چه کسانی قرار است برای جشنواره تئاتر به همدان بیایند.

 
تهیه‌کننده “سپید پررنگ” با بیان اینکه کمتر هنرمندی به جشنواره تئاتر بین المللی کودک و نوجوان همدان می آید، اضافه کرد: اقبال به سینما بیشتر است و الان بیشتر هنرمندان به جشنواره اصفهان رفته‌اند. هم اکنون هم ما به عنوان تنها برنامه زنده ای هستیم که قرار است در جشنواره تئاتر همدان حضور داشته باشیم.

 
وی افزود: از طرف دیگر ما این برنامه را برای نوجوانان اجرا می‌کنیم و فکر می‌کنم در تمام حوزه های فرهنگی هنری مثل سینما، تلویزیون، ادبیات و … برای نوجوانان کمتر اثری ساخته می شود و حتی از کودکان هم محروم‌تر هستند.

 
بهبودی از حضور سارا رسول‌زاده و نوید جعفرزاده دو مجری تئاتری برنامه تلویزیونی “سپید پررنگ” در جشنواره تئاتر همدان خبر داد و گفت: مجریان برنامه در روزهای جشنواره در تاریخ 28 و 29 مهرماه بعد از اذان “سپید پررنگ” را روی آنتن خواهند برد.

 
“سپید پررنگ” کاری از گروه نوجوان شبکه دو سیما است که شنبه تا دوشنبه هر هفته از ساعت 18:30 روی آنتن تلویزیون می‌رود.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …