دیدار سینماگران از بنیاد خیریه دستهای مهربان

به گزارش ایرانگرد نیوز، صبح امروز 17 مهرماه احمد میرعلایی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، جعفر گودرزی، پوران درخشنده، سونیا فنی زاده، سیروس حسن پور از بنیاد خیریه دستهای مهربان بازدید کردند.

 

یاسر خواجه مدیر روابط عمومی بنیاد خیریه دستهای مهربان در ابتدای این بازدید گفت: این مجموعه که از سال 1384 در سه مرکز تهران، کرج و تبریز فعالیت حمایت خود را ویژه ایتام و زنان سرپرست خانوار آغاز کرده است. شعبه این بنیاد سال گذشته در اصفهان فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر 100 کودک با خانواده های خود که مجموعا 300 نفر می شوند را تحت پوشش قرار داده است.

 

وی ادامه داد: طی دوماه گذاشته یک میلیارد و 400 میلیون تومان از سوی این بنیاد به مددجویان خدمات داده شده است که از جمله این خدمات می توان به مستمری نقدی، سبد کالا، بیمه، خدمات درمانی و فعالیتهای فرهنگی اشاره کرد.

 

در ادامه این مراسم گروه سرود بنیاد خیریه که شامل کودکان تحت پوشش این بنیاد است سرود بوی ماه مهر را اجرا کرد که مورد استقبال هنرمندان حاضر در این مراسم قرار گرفت.

 

در ادامه احمد میرعلایی با دادن عیدی به کودکانی که سرود اجرا کردند گفت: به نمایندگی از جمع حاضر هنرمندان از اجرای این برنامه تشکر می کنم و همین‌جا اعلام خواهم کرد که به خاطر کمک به بنیاد خیریه دستهای مهربان با همکاری پوران درخشنده فیلم سینمایی هیس دختران فریاد نمی زنند در سه سانس فوق العاده اکران خواهد شد و فروش گیشه این سه سانس به بنیاد اهدا خواهد شد.

 

در پایان بنیاد خیریه دستهای مهربان از هنرمندان حاضر در این مراسم و همچنین خبرنگاران سه خبرگزاری مهر، فارس و ایسنا با اهدای لوحی تقدیر کرد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …