جدیدترین فیلم پوراحمد را کریم‌مسیحی تدوین می‌کند

به گزارش ایرانگرد نیوز، فیلمبرداری این فیلم هم اکنون با بازی بابک حمیدیان در نجف آباد اصفهان ادامه دارد. البته هنوز بازی طناز طباطبایی در “50 قدم آخر” آغاز نشده است.

 
گروه ساخت این فیلم سینمایی پس از گرفتن صحنه‌های مربوط به اصفهان راهی شهرکرد می شوند و طبق برنامه‌ریزی تدوین این فیلم از هفته آینده توسط واروژ کریم‌مسیحی آغاز می شود. کریم مسیحی کارگردان و نویسنده سینمای ایران است که ساخت فیلم هایی همچون “پرده آخر” و “تردید” را در کارنامه خود دارد.

 
فیلم جدید کیومرث پوراحمد که پیش از این با نام های “ایرانی” و “شناسایی” معرفی شده بود، بر اساس ایده ای از حبیب احمدزاده مقابل دوربین می‌رود و داستان آن درباره سرگذشت یکی از نیروهای اطلاعات و عملیات لشگر زرهی نجف اشرف در عملیات والفجر 4 است.

 

فیلم سینمایی “50 قدم آخر” با مشارکت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس ساخته می‌شود. فیلم “50 قدم آخر” از نظر محتوایی به نسل جوان انقلاب و جنگ می پردازد. رزمندگانی که تلاش علمی دارند تا جنگ را از حالت صرف خارج کرده و به سمت تکنیک و تاکتیک‌های مدرن ببرند تا با استفاده از نبوغ خود در جنگ، به پیروزی دست پیدا کنند. این فیلم برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …