جزئیات مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر اعلام شد

مراسم افتتاحیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر که شامل بخش های مختلفی است امروز شنبه ۱۱ بهمن ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن همایش های برج میلاد تهران آغاز می شود.

در این مراسم از محمدعلی کشاورز با حضور عزت الله انتظامی، پرویز پرستویی و بهرام رادان تقدیر و تجلیل خواهد شد و پس از آن از کتاب محمدعلی کشاورز نیز رونمایی می شود. مراسم تقدیر ویژه از محمدحسین جعفریان نیز از دیگر بخش های مراسم افتتاحیه است و قرار در این بخش از کتاب «بر بوم شب» نیز رونمایی شود.

همچنین در ادامه این مراسم داوران بخش اقلام تبلیغی معرفی و دو جایزه این بخش شامل یک دیپلم افتخار به بهترین مدیر تبلیغات و یک تندیس به بهترین اقلام تبلیغی و یک تندیس در بخش بهترین عکس اهدا خواهد شد.

معرفی هیات انتخاب و داوری بخش های مختلف جشنواره فیلم فجر و آثار حاضر در بخش های سودای سیمرغ، نگاه نو ، هنر و تجربه و مستند از دیگر بخش هایی است که برای برنامه افتتاحیه در نظر گرفته شده است.

این مراسم با حضور وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران سینمایی، سینماگران و اهالی رسانه برگزار خواهد شد.

با پخش کلیپ هایی از داوران بخش های مختلف جشنواره، مراسم معارفه داوران انجام خواهند شد و در پایان مراسم با اجرای زنده موسیقی همراه خواهد بود. در آخر، مهمانان با مراسم آتش بازی بدرقه خواهند شد.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …