دیدار صمیمانه رییس سازمان میراث فرهنگی با غرفه داران نمایشگاه گردشگری

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی  شنبه ۲۵بهمن ماه در هشتمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران حضور یافت و از غرفه های متعددی بازدید کرد.

مسعود سلطانی فر که روز ۲۳ بهمن در مراسم افتتاحیه حضور داشت ،برای دومین بار در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران حضور یافته و طی بازدید از غرفه های متعدد به تعامل و گفتگو با آنان پرداخت.

معاون رییس جمهوری در این بازدید بر ضرورت فعالیت بیشتر آژانس های گردشگری ورودی تاکید کرد و مدیران آژانس های مسافرتی را به بازاریابی  و اجرای تورهای داخلی برای گردشگران کشورهای اروپایی و آسیایی تشویق کرد.

وی در دیدار از غرفه های طبیعت گردی نیز با راهنمایان جوان طبیعت گرد گپ و گفت صمیمی داشت.

رییس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در این بازدید چند ساعته از نزدیک شاهد فعالیت صنایع وابسته به گردشگری بود.

وی پس از شنیدن مسایل و مشکلات دست اندرکاران صنعت گردشگری با آنان عکس یادگاری گرفت.

مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری، اسدالله درویش امیری معاون حقوقی، مجلس و امور استان های سازمان میراث فرهنگی، رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری تهران و احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران نیز در سومین روز از برپایی نمایشگاه  از غرفه ها دیدن کرده و با آنان به گفتگو نشستند.

گفتنی است هشتمین نمایشگاه بین المللی  گردشگری و صنایع وابسته تهران با حضور دست اندرکاران صنعت گردشگری در ۳۴۴  غرفه روز پنج شنبه ۲۳ کار خود را آغاز کرد.

از ۳۴۴ غرفه ۲۰ غرفه به شرکت های خارجی و ۳۲۴ غرفه به شرکت ها و مراکز داخلی اختصاص دارد.

هشتمین نمایشگاه بین المللی  گردشگری و صنایع وابسته تهران تا روزیکشنبه  ۲۶بهمن از ساعت ۹ الی ۱۷ پذیرای بازدید کنندگان است.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …