ایرانگرد نیوز

دیدار صمیمانه رییس سازمان میراث فرهنگی با غرفه داران نمایشگاه گردشگری

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی  شنبه ۲۵بهمن ماه در هشتمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران حضور یافت و از غرفه های متعددی بازدید کرد.

مسعود سلطانی فر که روز ۲۳ بهمن در مراسم افتتاحیه حضور داشت ،برای دومین بار در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران حضور یافته و طی بازدید از غرفه های متعدد به تعامل و گفتگو با آنان پرداخت.

معاون رییس جمهوری در این بازدید بر ضرورت فعالیت بیشتر آژانس های گردشگری ورودی تاکید کرد و مدیران آژانس های مسافرتی را به بازاریابی  و اجرای تورهای داخلی برای گردشگران کشورهای اروپایی و آسیایی تشویق کرد.

وی در دیدار از غرفه های طبیعت گردی نیز با راهنمایان جوان طبیعت گرد گپ و گفت صمیمی داشت.

رییس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در این بازدید چند ساعته از نزدیک شاهد فعالیت صنایع وابسته به گردشگری بود.

وی پس از شنیدن مسایل و مشکلات دست اندرکاران صنعت گردشگری با آنان عکس یادگاری گرفت.

مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری، اسدالله درویش امیری معاون حقوقی، مجلس و امور استان های سازمان میراث فرهنگی، رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری تهران و احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران نیز در سومین روز از برپایی نمایشگاه  از غرفه ها دیدن کرده و با آنان به گفتگو نشستند.

گفتنی است هشتمین نمایشگاه بین المللی  گردشگری و صنایع وابسته تهران با حضور دست اندرکاران صنعت گردشگری در ۳۴۴  غرفه روز پنج شنبه ۲۳ کار خود را آغاز کرد.

از ۳۴۴ غرفه ۲۰ غرفه به شرکت های خارجی و ۳۲۴ غرفه به شرکت ها و مراکز داخلی اختصاص دارد.

هشتمین نمایشگاه بین المللی  گردشگری و صنایع وابسته تهران تا روزیکشنبه  ۲۶بهمن از ساعت ۹ الی ۱۷ پذیرای بازدید کنندگان است.

خروج از نسخه موبایل