برپایی سفره هفت سین در سازمان میراث فرهنگی

سفره هفت سین” نوروز ۹۴ سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همزمان با برگزاری نشست تخصصی انجمن های دوستی ایران با سایر کشورها در سالن فجر ساختمان مرکزی برپا شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری این مراسم با حضور سعید شیرکوند معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری، زهرا السادات احمدی زاده مشاور رییس سازمان در امور زنان و ویدا توحدی مدیر کل دفتر امور مجامع و تشکل های مردم نهاد و سیدان نائب رئیس شبکه شورایعالی انجمن های دوستی، برگزار ­شد.

بر اساس این گزارش هدف از برپایی سفره هفت سین در این نشست، ارتباط موضوعی نشست در خصوص برنامه های نوروز ۹۴، تمرکز بر فعالیت ها و برنامه های انجمن های دوستی ایران به منظور پیمان دوباره در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اهمیت و ضرورت نقش انجمن های دوستی ایران با سایر کشورها در معرفی فرهنگ و آداب و رسوم نوروز به عنوان یک پرونده جهانی ثبت شده چند ملیتی در سال ۱۳۸۶برای نمایش آیین باستانی، معرفی صنایع دستی و استفاده از موتیف های سنتی و اصیل است.

این اقدام با همکاری و مشارکت زهرا عباسی مدیر عامل انجمن نقش جاوید، نرگس شایق مسئول پایگاه اینترنتی آرانیک و  مدیریت همکاران دفتر امور مجامع و تشکل­های مردم نهاد در تاریخ ۱۷ اسفند ماه ۹۳ در سالن فجر سازمان برپا شد.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …