ایرانگرد نیوز

برپایی سفره هفت سین در سازمان میراث فرهنگی

سفره هفت سین” نوروز ۹۴ سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همزمان با برگزاری نشست تخصصی انجمن های دوستی ایران با سایر کشورها در سالن فجر ساختمان مرکزی برپا شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری این مراسم با حضور سعید شیرکوند معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری، زهرا السادات احمدی زاده مشاور رییس سازمان در امور زنان و ویدا توحدی مدیر کل دفتر امور مجامع و تشکل های مردم نهاد و سیدان نائب رئیس شبکه شورایعالی انجمن های دوستی، برگزار ­شد.

بر اساس این گزارش هدف از برپایی سفره هفت سین در این نشست، ارتباط موضوعی نشست در خصوص برنامه های نوروز ۹۴، تمرکز بر فعالیت ها و برنامه های انجمن های دوستی ایران به منظور پیمان دوباره در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اهمیت و ضرورت نقش انجمن های دوستی ایران با سایر کشورها در معرفی فرهنگ و آداب و رسوم نوروز به عنوان یک پرونده جهانی ثبت شده چند ملیتی در سال ۱۳۸۶برای نمایش آیین باستانی، معرفی صنایع دستی و استفاده از موتیف های سنتی و اصیل است.

این اقدام با همکاری و مشارکت زهرا عباسی مدیر عامل انجمن نقش جاوید، نرگس شایق مسئول پایگاه اینترنتی آرانیک و  مدیریت همکاران دفتر امور مجامع و تشکل­های مردم نهاد در تاریخ ۱۷ اسفند ماه ۹۳ در سالن فجر سازمان برپا شد.

خروج از نسخه موبایل